![]() |
is een vertrouwenspersoon te vertrouwen?
ik heb een paar vragen:
* is een vertrouwenspersoon te vertrouwen? :bloos: * kan een vertrouwenspersoon je helpen? * wat kan een vertrouwenspersoon voor je doen? wie helpt mij uit mn vragen? :confused: |
Op de eerste twee vragen kan ik wel antwoord geven, derde niet.
Dat hij/zij te vertrouwen is, is nogal logisch want het is een vertrouwenspersoon. Speciaal voor opgeleid/getraind, denk ik, en zal wel een soort zwijgplicht hebben tegenover andere leerlingen/docenten over waar hij met jou over praat. Een vertrouwenspersoon zal je ongetwijfeld kunnen helpen, maar natuurlijk niet met alles, het ligt er aan waar het over gaat. (Niet dat je dat hier hoeft te vertellen hoor) Groetjes |
bedankt voor je reactie
|
Een vertrouwenspersoon zou te vertrouwen moeten zijn, echter heb ik daar dus wel een slechte ervaring mee gehad.. Maar over het algemeen zou die persoon dat wel moeten zijn. Ze kunnen je helpen en bieden begeleiding, ze kunnen je ook doorsturen naar instanties etc. Jij vertelt ze jouw problemen en zij geven een advies. Dat is een beetje wat een vertrouwenspersoon doet.
|
okee, bedankt voor je reactie,,
ik weet nog niet wat ik ga doen, als mijn probleem bekent wordt heeft dit hele grote, nare gevolgen.. |
Een vertrouwens persoon is zeker te vertrouwen en ze kunnen je met vrijwel alles helpen en kan kan met vrijwel alles bij ze terecht
|
Dat hangt natuurlijk van het vertrouwenspersoon af.
|
Citaat:
Kun je het misschien neerschrijven? |
Ik denk dat je het beste gewoon naar je vertrouwingspersoon kan gaan. Zij is er niet voor niets!
|
uh ja ik weet het niet,
|
Citaat:
gelukkig nog een medestander ! Ik was het met het eerste antwoord nl absoluut niet eens ! Om te beginnen zou ik de vertrouwenspersoon zo onafhankelijk mogelijk kiezen. Dus als de problemen, ook al is het zijdelings, met school te maken hebben, dan zou ik géén vertrouwenspersoon van school nemen. Je zu dan bijv met je huisarts, een dominee of pastoor als je gelovig bent, misschen zelfs iemand van je sportclub, of bijv iets van kindertelefoon kunnen praten. Zijn de problemen thuis, dan is juist iemand op school wellicht redelijk onafhankelijk. Dat is in dat geval met de huisarts nog maar afwachten als je in een ons-kent -ons gemeenschap leeft (in klein dorp bijvoorbeeld). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |