![]() |
Filmpje op youtube
Hallo,
Ik zoek op youtube wel vaak liedjes op. Alleen dan hoor je dus dat het geluid dus wat hoger is gemaakt. Dat het wat hoger klinkt. Is dat dan vanwege de auteursrechten? Zodat dit filmpje niet herkend wordt? En is dit legaal? Mvg Astro-Rock79 Graag even goeie reacties |
Dat is niet bij elk filmpje zo.
|
Citaat:
|
Nouja, het hangt er dus ook vanaf of het 'legaal' is. Al die gecensureerde rommel van Vevo is bijvoorbeeld legaal en clones daarvan worden actief verwijderd. Er zijn manieren om dat te omzeilen maar ik weet niet zeker of dat met toonhoogte te maken heeft, hoewel dat best kan.
Maar ik denk dat dat voornamelijk nog te maken heeft met de kwaliteit van de filmpjes, niet om undercover te zijn. Vanwaar de interesse? |
Citaat:
|
Waarom zou jij waarschuwingen krijgen?
|
Citaat:
Dit is wat ik denk hoor, zeg dat dat het helemaal zo waar is |
Citaat:
Verder begrijp ik hoe het werkt, maar dat was mijn vraag dan ook niet. Ik vroeg waarom hij waarschuwingen zou krijgen gezien hij in z'n openingspost zei dat het hem ging om filmpjes die hij keek. Als gebruiker van youtube ben je niet verantwoordelijk voor wat je eventueel ziet op youtube. |
ěk bedoel als je een filmpje upload krijg je die waarschuwingen
|
Misschien. Probeer het? Je wordt heus niet aangeklaagd, je filmpje wordt hoogstens verwijderd.
|
Ik gebruik ook muziek van anderen, maar ik maak altijd en notitie dat het niet van mij is. En ik heb geloof ik 2 of3 filmpjes die in Duitsland geblokkeerd worden en verder is er nog niks gebeurd.
|
Citaat:
|
Ik gebruik instrumentale muziek, van verschillende artiesten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48. |