![]() |
De morning-afterpil
Hej !
Ik heb een aantal vraagjes over de morning-afterpil. Ik heb seks gehad gisteren en we hebben het met de condoom gedaan + ik neem niet de pil. Nu was mijn vraag of ik de morning-afterpil zou nemen omdat we toch wat twijfelen .. Het einde van mijn maandstonden was donderdag 26 april en ik heb het zondag 29 april gedaan.. Zou er dan n kans zijn op zwangerschap? + als ik de morning-afterpil neem , kan ik daar ziek van zijn ofzo?... groetjes ! |
Als het condoom gewoon goed gebruikt is is het natuurlijk niet nodig. En ja, je kan even flink ziek zijn van die pil, hoewel dat verschilt per bitch.
|
Citaat:
|
Men heeft gelijk. Waarom doe je uberhaupt eerst zonder dan met...?
|
Citaat:
Maar ik hen nog maar juist mijn regels gehad .. |
Als hij zonder condoom naar binnen is geweest dan is het slim om wel nog even een MAP te halen. En niet meer op die manier doen :nono: En dat je nog maar net ongesteld bent geweest maakt je niet op magische wijze ineens onvruchtbaar.
hier een linkje van het nederlands huisartsen genootschap met meer informatie over de MAP: http://nhg.artsennet.nl/kenniscentru...rief/PBU3e.htm |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maargoed, ja, in dat geval moet je die pil nemen. Ik wilde je succes wensen met de ziekheid die je er eventueel van gaat krijgen maar bij nader inzien denk ik dat het een hele wijze les wordt. |
Citaat:
|
ik was in de veronderstelling dat dit topic al op L&G stond, waar het hoort. Even verplaatsen!
|
En TS, ben je al flink ziek?
|
Citaat:
|
Heb je een MAP gebruikt?
|
Citaat:
|
Niet iedereen heeft last van bijwerkingen van de map :confused:. Het is niet zo dat je die pil inneemt en daarna standaard ziek op bed ligt ofzo.
|
Citaat:
Wat Apate zegt, en ook al is ze onverstandig als ze geen MAP haalt, ze is niet zeker weten zwanger. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |