![]() |
Saaimroze #1650
*O*
|
Ik vind het zelf meer oranje. Want roze gaat nog wel, als kleur.
|
zalmroze net mijn moeder trouwjurk. maar die is meer roze dan oranje. niet lelijk wel mooi.
|
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[sour...product/large]
Allemaal dingen in dit soort kleuren, nou sorry. |
|
Ja, maar Carn! Zondag is toch niet over drie dagen! Dat is over vijf dagen!
|
Citaat:
Citaat:
|
ARGH, kut spoilers :( Nu staat het ook al op memory alpha :mad:
carn naamzoek, jij spoilerde eerst: wist je ook al dat ome Leonard er weer in zit? |
Citaat:
Maar jouw schoenen zijn inderdaad gewoon roze. Alle dingen in de winkel zijn toch meer oranje. Dat vind ik lelijker. |
Die topictitel dacht ik ook aan :D
|
M'n nailhardener slaat op mijn ogen, dat spul is vast verre van gezond :'). Het lijkt wel of ik uien heb staan snijden, mijn god.
|
Citaat:
|
Ik vind je schoenen trouwens wel superleuk sann!
Kon ik er maar op lopen! Ik heb blijkbaar abnormale voeten, want dat soort schoenen daar pas ik nooit lekker in, ook al is het mijn maat. |
Ik heb vandaag gympen gescoord voor 3 euro (Y). Lang leve de Action. En nu ga ik heel lang geen schoenen meer kopen, zodat ik over een tijdje Dr. Martens kan betalen :Y. Volgend jaar ofzo.
|
Citaat:
|
Wat is eigenlijk de zomerse modekleur voor mannen dit jaar? Makreelbruin?
|
Citaat:
|
|
Kennen jullie mannen die bij de H&M winkelen? :confused: ik niet geloof ik.
|
Lichtblauw, jezus. Wat is dat nou voor mannenkleur.
Ja, alleen voor pasgeboren mannen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe overtuig ik mijn vriendje om met me mee te gaan naar het gala van mijn studentenvereniging?
|
Citaat:
|
Pasgeboren mannen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
2. Je gaat mee! *stampvoet* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb kerstomaatjes, verse basilicum, pesto, pijnboompitten en buffelmozzarella gekocht. Nu ga ik olijfolie en zeezout op die dingen doen en ze in mijn mond stoppen. Dat wordt leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn broerte is meer ijdel dan ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We waren vorige week in een vrij foute kroeg en ik ken echt 3/4 van de hippe muziek niet meer. Dus ik ben nu de top 40 aan het luisteren maar ik weet ook weer precies waarom ik die nooit luister :D(Y)
|
JEZUS ik klink als m'n moeder :|
|
Citaat:
|
Haha, die chick die op v&a ongeveer een volwaardige V&D-collectie aan make-up van de hand wilt doen :D(y)
|
|
Waarom zoveel make-up :|
|
Vast een winkeldiefje.
|
De andere cijfers zijn ook een beetje geestelijk gehandicapt. Vooral de 2 bij 23 en 24, en de 5 bij 25. En 11 bij de 11.
En de 10. Ik moet hier erg om lachen. |
Oei, en ik dacht dat ik veel make-up had! :| Ik heb wel een etuitje vol, maar dit is wel erg enthousiast.
|
"PVV-leider Geert Wilders wil dat Nederland uit de Europese Unie stapt. Dat zei hij dinsdag in New York, waar hij zijn boek over de islam promoot. Tegenover persbureau Novum bevestigt Wilders dat wat hem betreft Nederland zo snel mogelijk uit te EU stapt."
:D:facepalm: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28. |