![]() |
PS3 of Xbox 360
Beste mensen,
Ik ben van plan om een console te gaan kopen alleen mij vraag is wat is beter/handiger/goedkoper. Ik heb namelijk geen idee waar de community beter is, welk systeem minder lag heeft. Als je ergens voor kiest graag een reden waarom omdat ik dan de plus en min punten met elkaar kan afwegen en zo een keuze kan maken. |
WE HEBBEN HIER AL EEN TOPIC VOOR! Wat is dat toch de laatste tijd? Zijn mensen de vaardigheid om te lezen kwijtgeraakt?
|
Verschillende games is het enige waar je je druk om moet maken. Bij beide bestaat de community voornamelijk uit pubers met issues.
|
Ik zou voor ps3 gaan omdat de communicatie groter is en heb er zelf al een sinds dat ie uitkwam en nooit problemen gehad daarnaast zijn de graphics beter en scherper
En je betaald niet zoals bij Xbox extra voor internet. Succes met je keuze Mvg |
Ik zou wachten op XboX 720 ;)
Ik heb zelf een ps3 omdat je daar gratis onbeperkt internet hebt en niet hoeft te betalen voor online gaming ;) |
je betaald bij xbox wel voor betere servers.
maar inderdaad je kan beter wachten op 720 die zou volgens geruchten uit gaan komen in 2013 |
Los daarvan is natuurlijk PSN helemaal niet zo slecht en is xbox live helemaal niet zo veel beter.
|
Je kan beter wachten op nieuwe PS. Daar wacht ik nu ook op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04. |