![]() |
hulp
ik wil een paar dingen van men hartje
zelf met een paar vragen ik ben 15jaar heb een lief van 16 ik heb nog niet echt open met hem over seks gepraat dat hoeft ook eigelijk helemaal niet omd ik voor mezelf te jong ben hy heeft het wel al gdn en dan nog met een oude klasgenoot van mij mijn ouders vertrouwen me niet met seks zou ik liever willen wachten tot minimum 18 wrm? ik ben nu te jong voor mijn ouders te laten zien dat ze me wel kunnen vertrouwen en ik ben bang om zwanger te geraken ik voel me zelf al voor schut als ik in bikini sta met men lief heb ik nog niet veel gdn enkel gekust maar ik heb een paar vragen vinden jullie het goed dat ik "zolang wil wachten" hoe kan ik is deftig praten met hem zonder me dom te voelen en wrm twijfel ik zo aan mezelf? |
Dat zijn een hoop vragen.
Je bent onzeker. Je bent baas over je eigen lichaam. Als je wil wachten is dat prima zolang het jouw keus is. |
Waarom zou je in godsnaam 'deftig (wat een jaren 30 woord) met je vriend willen praten? Als jullie film kijken samen begin gewoon over seks. En als je wilt wachten vooral doen, niemand die gaat zeiken dat je seks moet hebben waar je een boodschap aan hebt toch? Werk overigens ook even aan een positiever zelfbeeld.
|
Hint werk aan je zelf vertrouwen
Jij bent baas over wat je doet Wat je nu doet is belangrijk voor de rest van je leven dus simpel voel je er niet lkkr bij vooral niet verder gaan en zeg dat ook tegen je partner/vriendje |
Citaat:
Dat uw lief het al gedaan heeft (wat gelogen kan zijn), wil niet zeggen dat u dan ook maar voor 'm klaar moet staan. (Hoe lang geleden zou dat dan moeten zijn?). Als hij het al met u wil, zal hij er zelf wel eens mee komen. Op dat moment kun je er met hem over praten. Oefen eventueel voor de spiegel wat je op dat moment zou willen zeggen. Laat u in ieder geval niet dronken voeren, mannen zijn varkens... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17. |