![]() |
schaamhaar
ik ben 13 en heb nog geen schaamhaar.
is dat normaal? |
En haar onder je armen? en andere secundaire kenmerken? Ik weet niet wat de gemiddelde leeftijd is, maar volgens mij ben je niet extreem laat. Als je het over een aantal jaar nog steeds niet hebt zou ik eens langs de huisarts gaan. En nu geen zorgen om maken.
|
Ja, dat is normaal. En tegen de tijd dat je het wel hebt, wil je het weer afscheren, dus ik zou me er niet te druk om maken als ik jou was.
|
Even daarnaast, wat is Skinny Ho nou weer voor naam voor een 13 jarige?! what the fuck.
|
Citaat:
Ontopic: Ja, dat is normaal, en nee, het hoort hier niet. |
je bent nog te jong...
|
Citaat:
Wat een onzin, bij de een begint de puberteit nu eenmaal wat eerder dan bij de ander, bij een ander begint die juist pas later. Je kunt hooguit spreken over 'vroeg' of 'laat', maar m.i. nooit met het voorvoegsel 'te'. Alles tussen grofweg 10 jaar en 18 jaar is normaal, dus niet 'te jong' of 'te oud'. |
ik heb het pas begin 15 gekregen maar k was wel beetje laat... maarja niet raar dus!
|
Ik had het op mijn 10 al, is bij iedereen anders. En is bovendien geen vereiste ofzo.
|
Dat schaamhaar komt vanzelf wel, bij de één wat eerder, dan bij de ander.
|
Komt vanzelf en tegen de tijd dat het als kool groeit ga je het weer scheren
So dont worry |
Volgens mij had ik het al toen ik negen of tien was. Maar ik was ook heel heel vroeg!
|
Citaat:
Er was in Engeland een keer een gastje van 11 die zijn vriendin van 14 zwanger had gemaakt weet ik nog... Oeps... |
Citaat:
sperma heb ik ook al:p |
ik denk eigenlijk dat je wel een probleem heb en je beter langs de huisarts langs kan gaan.
dat kan zonder dat je ouders het weten en hij heeft een zweigplicht dus als jij niet wil mag hij het niet met je ouders/iemand bespreken. succes |
Citaat:
|
je bent wat later no problem
|
Ik ben 15 en had op mijn 11de al haar rond mijn vagina en op mijn 13de onder mijn oksels en bij de schooldokter zeiden ze dat ik vrij vroeg was dus je bent niet laat hoor
|
Het begint met dons:P en komt vanzelf.. Gwn wachten tot je een ons weegt;)
|
Ik had dat ook echt nog niet op mijn 13e hoor! Maar ik puberde vrij laat. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.independent.co.uk/news/se...r-1139875.html Die was fucking 11 jaar!! toen ie zijn vriendin zwanger maakte.. op zich best knap.. maar niet zo handig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
be happy !
|
Vanaf mijn 10e, en het is ondertussen langer dan mijn hoofdhaar D: (wat wel kort is trouwens). Maar ja, het varieert, het komt er wel uit wanneer het durft en niet meer bang is voor die enge buitenwereld
|
Citaat:
|
Ligt eraan hoe kort je hoofdhaar is toch?:P
|
Kaal hoeft niet, beetje haar mag wel, maar een oerwoud:n
|
Citaat:
|
Helemaal kaal ziet het zaakje er vaak ook heel vreemd uit.
|
Ik heb vrij kort haar, ongeveer het formaat vingernagel
|
Citaat:
En op me 15e is het haar verdwenen |
hoe kan dat ?:o
|
Citaat:
OT het verschilt gewoon per persoon en zoals velen al gezegd hebben is er nog geen reden tot paniek. Gewoon nog even afwachten. Ik zelf was 10 en wat mij betreft had het wel wat later mogen komen, maar ach.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21. |