![]() |
Saaicrets that could totally ruin your life #1651
Chick Rock 66
Lentekriebel 56 Sarah 51 Carn 41 Apate 38 Noedelhap 32 .sann 31 Quintiano 29 Stefenootje 29 Miekje* 26 Little Phoebe 17 Martiño 16 Paranoide 15 Zeppelin 9 moesasji 7 Lorelei 6 Panopticon 6 Trimm Trabb 5 mollerator 4 Uomi 4 Cherry Springs 3 Turk February 3 Klaverhap 2 Chicka Little 2 Commendatore 2 Zubfeya 1 |
:D :cool: (Y)
|
@Sarah dit artikel was over leugenaars uit de kast, mensen met een baan en met gelogen diploma willen vast niet in een artikel.
|
Ik ben onderaan de pagina, en ik ga geen nieuwe pagina openen, want sinds 16:15 heb ik alleen 1 brief geschreven en dat zou maar een half uur moeten duren en geen anderhalf :bloos: gelukkig heb ik geen drukke dag vandaag.
|
Maar hoe kun je nou je opleiding bij elkaar liegen? Alhoewel, bij nader inzien, je diploma's worden nooit gecheckt, referenties worden amper nagetrokken...Maar ja, het gaat toch om de ervaring ipv de papiertjes, dus bij een sollicitatie val je alsnog wel door de mand.
|
En ik ben nu ook al wat verder met lezen, best fascinerend. En die reacties ook erbij, prachtig :D
|
Die op reddit was er via een vriend binnengekomen, dus geen diplomacheck. De anderen heb ik nog niet gelezen.
|
Citaat:
|
Oh je bedoelt aan kennis natuurlijk. Want die op reddit had z'n laatste 2 jaar niet gedaan. Hm.
|
I am a medical professional. I arrived on a scene that had two patients. One was a victim of rape and severe battery. Can't say her age, but she was young. The other was the near-death rapist. The rapist was the victim's father. The mother had caught and subsequently beaten him with a baseball bat.
I let him die en route to the hospital. *A few edits for clarification: She lived. The mother was not prosecuted, as far as I'm aware. I've never been contacted by her or her family. I am not proud, nor am I gloating. I have never (and will never) do any such thing again. It was the wrong thing to do. I was young, inexperienced, and it was the most violent and grotesque scene I'd witnessed up to that point. I'm human, and I snapped. I sought therapy, and have come to terms with it. It's never happened again, even to those who some might feel deserve it. Dit kan ik me ook best voorstellen :o Al is het natuurlijk VERKEERD en alles, maar toch. |
Je hebt natuurlijk ook gewoon van die banen waar je begint als junior dit en dat en intern verder opgeleid wordt, en waar je alle kennis van je studie zelden gebruikt.
|
Ik heb een paar vrienden/vriendinnen die management trainee zijn en die zeggen hun studie ook nauwelijks toe te passen.
|
En als ik zie wat onze 4ejaars hbo stagaire nu kan ben ik ook niet erg onder de indruk :o
|
Ik heb ook niet heel veel aan mijn studies gehad als het gaat om inhoudelijke kennis. Meer een beetje probleemoplossend vermogen; maar dat was het wel. Maar dat geldt volgens mij voor alle opleidingen wel; meestal is een opleiding meer om jou te attenderen op wat je waar moet zoeken en om te controleren of je de nodige kennis op hebt gedaan, het 'leren' doe je toch zelf thuis.
|
ik gebruik wel veel kennis van mijn studie *O*
behalve dat ik dingen als celbiologie en histologie en microbiologie en al dat soort dingen uit het 1e jaar, eigenlijk alleen gebruik om uitleg te geven aan nieuwsgierige&intelligente patienten, en op het forum. En in het eerste jaar had ik gespreksvaardigheidstraining waar ik leerde om in reactie op een vervelend symptoom te zeggen 'wat vervelend zeg!' en dat heb ik tijdens de coschappen weer heel snel afgeleerd want weet je hoe nep dat klinkt. |
Ja, maar ik gok dat je het gros van die kennis opgedaan hebt door een door je studie aangewezen boek uit je hoofd te leren gok ik zo
|
Voor mijn gevoel heb ik de meeste van de daadwerkelijk nuttige kennis hvan mijn studie, opgedaan door dingen op te zoeken over ziektes van patienten die ik tegenkwam bij mijn coschappen, eigenlijk.
|
In dat geval dus meer 'de praktijk'.
|
Deze is zielig :(
Meisje die stemmen hoorde, weer beter is bladiebla en dan: Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
En een meisje van 16 die een illegale abortuspil bestelt en daarmee haar kind van 6 maanden aborteert (of er eigenlijk gewoon van bevalt) :| (ze wist niet dat ze al zover was).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hello everyone! Ik moest vandaag voor de laatste keer de schoolboerderij voeren, en het was godzijdank helemaal niet zo'n heel erg zootje *O*. En nu ben ik er lekker vanaf voor het komende jaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
I accidentally killed seven people.
I put a rag into a new water heater exhaust to keep debris out and installed it in a rental. I get a call a week later, there's been an accident. I show up and there's a ton of ems and police. They ask me where the gas shutoff is, and I go down to shut the gas off and see the end of the rag I forgot sticking out of the top of the heater. Ripped the rag out, shut the gas off and head upstairs only to be told all the tenants were DEAD. I drink all day now and sleep. It's killing me from the inside every single day, but if I say anything my family is ruined; we have a bunch of rental properties and we'd be shut down. WTF :| |
Citaat:
|
Echt wat een vreselijke dramaverhalen daar zeg, man he
|
Ik vind het jammer dat veel mensen op het forum elkaar kennen en zo'n topic hier nooit een succes zou worden.
|
Citaat:
|
Misschien moet je die shit in LJH plempen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Noedel: deze stond al op onzin maar ik neem aan dat je 'm daar niet hebt gelezen :
Citaat:
|
Citaat:
|
The Boy in the Striped Pyjamas is vanavond op tv. Laat ik die maar niet kijken, ga ik vast weer keihard huilen :o
|
Shit, ik heb 'm nog niet gezien maar ik moet vroeg naar bed (N)
|
Ik dacht dat ik de bodem bereikt had. "23587 meer reacties laden" :D:D:D
|
Ik vond 'm wel erg indrukwekkend. En goede acteurs.
|
Wat maken mensen een boel rare dingen mee :P
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|