![]() |
Vraagje aan de meisjes, Jongens mogen proberen ;)
Hoe en waar kan je een jongen het best leren kennen?
Xxx |
Nepal.
|
School? Wat voor een jongens, eigenlijk?
|
Dat ligt aan de jongen, lijkt me.
|
Op een plek waar jij vaak naartoe gaat en waar ook jongens zijn. Dus als je nooit naar de kroeg gaat, is de kroeg geen goede plek voor jou om jongens te leren kennen. En in het meidenvolleybalteam zul je ook geen jongens leren kennen.
En hoe... door 'm aan te spreken. Het is allemaal zo ingewikkeld als je het zelf maakt ;) |
Kantine van de plaatselijke voetbalvereniging.
|
Overal waar jongens zijn :P Als je maar niet met je vriendinnen gaat ''chilling zetten'' op een skatebaan want dat vinden skaters over het algemeen heel erg kut maar als je niet van skaters houd kan je daar sowieso weg blijven ;)
|
Ik bedoel eigenlijk een een date plaats. Allee het is een jongen die ik al wat ken, maar wil hem beter leren kennen..
|
Citaat:
|
Ga met hem wat eten ofzo.
|
Citaat:
|
Plaats maakt niet echt uit .Als het maar niet zo'n donker afgelegen steegje is , want dan zie je me niet meer terug :D .
Iets gaan eten lijkt me dan wel leuk. Of een goede film. |
overal plaats maakt niet echt uit.
|
Wat is Overal nou weer voor antwoord, weet zij nog niks aan. Geef een plek ofzo. Wand zelf weet ze niks. Mischien kan je die jongen mee naar je huis nemen.
|
Citaat:
|
Bios, bij één van jullie thuis, terras, zwembad? Vanalles en nog wat..
|
Citaat:
|
Ga lekker samen een wandeling maken. Dan is het ook niet zo erg als er af en toe eens een stilte valt want dan ben je nog steeds bezig met iets en kun je eens even om je heen kijken of zo of je iets ziet waarmee je het gesprek weer op gang kunt krijgen.
|
ik vind het altijd leuk om dan iets te gaan doen, schaatsen, naar de stad, of gewoon lekker naar buiten ;D? haha okee schaatsen is meer voor in de winter:$
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan weet ik t ook niet meer:y |
Naar de cinema gaan zou ik afraden, daardoor leer je elkaar niet echt kennen. Bovendien is de kans dat je de film echt gaat volgen niet heel groot. Naar de cinema gaan kan je best doen als vijfde afspraakje bijvoorbeeld. De zomer komt eraan dus ga gewoon gezellig naar het stad (daar heb je ook veel gespreksonderwerpen) of ergens in een park onder de zon wat liggen, de dierentuin, een ijsje eten, ... Het maakt eigenlijk helemaal niet zo veel uit, zolang je elkaar maar beter kunt leren kennen. Als er een stilte valt dan is dat helemaal niet zo erg, stiltes zijn soms eens nodig om even na te denken.
|
Ga bij een voetbalvereniging bij jou in de buurt kijken jongens zat, of ga op dansles, genoeg jongens die met je willen dansen, en wie weet.....zit daar een leuke aardige jongen tussen. Om maar even wat te noemen. of een andere vereniging waar jongens en meiden te vinden zijn.
|
een concert ofzo
|
Om een jongen écht te leren kennen.. Dan zou ik naar een rustige plek gaan.. Bv bij zonsondergang op 't strand of in de duinen, in een parkje, bij hem thuis als zijn ouders er niet zijn, ergens waar jullie alleen zijn samen...
|
Uitgaansplekken
|
school, cafe
|
tijdens de seks
|
hahaha nee ik zou lekker gaan zwemmen. kan je meteen zien hoe hij je behandelt, hoe ie eruit ziet ofc haha en gewoon hoe hij is. je hebt een drukke omgeving vol met kindjes dus veel stltes vallen er niet dus tsja das mijn nr 1
|
porec.
|
On the highway to hell.- Sorry voelde me effe wijs
nou je kunt ze ontmoeten in uh... wereld misschien? |
koop een dik schiet spel en knal iedereen neer en maakt duidelijk dat je een meisje bent.
|
Citaat:
Ja tijdens de beklimming van de rocky mountains de k2 of de mount Everest |
Spreek met diegene af in het centrum. Gr ferdinand
|
Citaat:
Overal, je moet alleen even checken of ze niet teveel tegen je liegen. Een beetje liegen mag maar niet teveel. Verder: overal zijn leuke jongens, en anders kun je ze altijd zelf proberen her op te voeden. (is dat een woord?) :confused: |
Door toeval leer je ze het beste kennen denk ik...
|
Er is geen beste plaats. Er is slechts een gelegenheid die je zelf schept.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |