Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   Persoonlijkheidsonderzoek (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1858808)

psychpeda 04-05-2012 14:06

Persoonlijkheidsonderzoek

Mijn naam is Maite en ik studeer aan de Vrije Universiteit in Amsterdam, afdeling psychologie en pedagogiek. Voor mijn opleiding doe ik onderzoek naar de persoonlijkheid van jongeren en de ontwikkeling van de persoonlijkheid. Tevens wordt geïnformeerd naar gebeurtenissen die je hebt meegemaakt. Ben jij tussen de 12 en 23 jaar en vind je het leuk om mee te doen?
Er wordt van je gevraagd dat je een vragenlijst invult. De totale afname duurt ongeveer 40 minuten en geschiedt via internet. Je ontvangt een link in je e-mail. Het kan zijn dat deze e-mail als junk wordt behandeld, let dus de komende dagen goed op je mailbox! Je antwoorden worden via een beveiligde route verstuurd naar de onderzoekers van de Vrije Universiteit. De gegevens worden anoniem bewaard. Alleen de onderzoekers van de VU hebben toegang tot de gegevens.
Ben je onder de 18 jaar, dan is toestemming van één van je ouders vereist. Daarom zul je een brief ontvangen die je aan je ouders moet laten lezen.
Ik wil mensen die willen deelnemen vragen om een e-mail te sturen naar maitedejong100@hotmail.com met de volgende gegevens: voornaam, achternaam, leeftijd en e-mailadres en indien je jonger bent dan 18 de achternaam van je ouder(s), je adres, postcode en woonplaats.

Little Phoebe 04-05-2012 14:10

---> Psych

Pluis 04-05-2012 15:13

Waarom heb je de volledige naam nodig? Anoniem is anders.

psychpeda 04-05-2012 18:36