![]() |
raar?
dit is puur een vraag aan de mannen maar ik vroeg me af of het raar was dat je een lul hebt die je dubbel kan vouwen en als je ligt op je buikje valt:o:o
is dat raar?:o zo niet doe er dan een slotje op:P |
nee volgens mij niet heb ik ook volgens mij.
en volgens mij horen die zwellichaampjes (of hoe dat ook heet) die in je lul zitten ook flexibel te zijn maarja weet niet of dat klopt |
xD want vaak wrijf ik over mn lul heel vaak en dan komt er sperma uit en dan is ie niet stijf....:D en ik dacht dat het daardoor komt
|
komt er sperma uit zonder dat ie stijf is? voelt het wel gwn als zaadloozing?
|
Citaat:
hoe voelt een zaadlozing |
het kan ook voorvocht zijn...
is een beetje moeilijk uitleggen hoe het voelt. maar k denk dat je het wel merkt als je het hebt hoor! |
Citaat:
|
en als je je 'heeeeerlijk' voelt heb je dan wel een stijve?
ik weet niet maar miss kan je ook gwn klaarkomen zonder stijve ofzo... dus ik zou even wachten op iemand die het beter weet :) |
Citaat:
als ie niet stijf wordt dan voel ik me wel heeerlijk |
Xeno, hoe oud ben je?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan kan je een serieus probleem hebben want het is niet normaal dat dat gebeurt je kan misschien nooit kinderen krijgen
|
dames en heren, serieus reageren of niet. Stomme grappig bedoelde reacties zijn niet de bedoeling op dit subforum, dan ga je maar naar Onzin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je piemel slap is kun je hem dubbel vouwen? Dat is normaal volgens mij, het lijkt me alleen raar als dat kan met een stijve. En wat bedoel je eigenlijk dat ie op je buik valt als je ligt?
|
nog een vraagje is het raar als je wat heel veel kleine pukkeltjes op je pik hebt?
|
ja, dat kan een aangevoren afwijking zijn of een scchimmel, dit is wel eernstig vrees ik, je moet ermee naar je huisarts als de pukkeltjes op je eikel zelf zitten
greetz ps: weet het niet zeker, maar dit heb ik gelezen ergens. |
Citaat:
kleine pukkeltjes kunnen best gewoon parelketting zijn (typ het maar eens in op wikipedia) en dat is compleet goedaardig. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11. |