![]() |
Voorbij saaiende snotneuzen in de supermarkt #1652
En verder!
|
:cool: (Y)
|
Ik kreeg mini's bij m'n boodschappen *O* Ik dacht dat die actie al voorbij was!
|
En, er was een groep jongens van een jaar of 13 in de AH, en eentje vroeg: 'waar is Joram nou weer?' En toen zei de ander: 'Oh, die staat denk ik bij de yoghurt. Hij staat altijd bij de yoghurt'.
En toen moest ik lachen en dat zag hij toen. |
:D
OT: Oh men, raad eens wie er vanavond lekker gaat nassen, jonge! Chorizo-zuurkool, wat ik jullie brom! |
het is een minipotje appelmoes! *O*
|
Citaat:
|
Ik kan de link naar het recept hier wel neerzetten. Ik heb het ooit gevonden in een Allerhande en vervolgens ben ik the word gaan spreaden bij iedereen!
Want het is tantoelekker. Hiero, jammie |
Citaat:
En farfallemacaroni. Men zegt wel dat het dezelfde macaroni is als elleboogjes, maar toch smaakt farfalle psychologisch lekkerder :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kreeg net een mini-fanta.
|
Ik erger me wel een beetje aan mijn appelmoes-mini though. Het dekseltje heeft dezelfde gele kleur als het potje, en dat is natuurlijk niet waarheidsgetrouw.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wilde het zelf niet zeggen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is geen rare gedachte toch! Citaat:
|
Ik kwam bij mijn vader een mini-nutella tegen, ik probeerde het open te draaien in de hoop een klein beetje nutella te verwerven. Had me geniaal geleken, maar het mocht niet zo wezen.
|
Citaat:
Heb je ze weleens gezien uberhaupt? De mini-appelmoes die ik heb bijvoorbeeld, dat zou dan net een lepel appelmoes zijn ofzo, wat heb je daaraan? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo, nou, boodschappen gedaan, eten gegeten, laat de visite maar komen.
|
Citaat:
Ik dacht dat het echt van die hele kleine speelgoeddingetjes waren.:p |
Citaat:
|
Citaat:
Voila! |
Citaat:
|
Oh kut, ik wilde zelf eigenlijk niet met m'n hoofd op de foto. Wat eng ziet het eruit :eek:
|
Awh, wat een kleine handjes, Steffie :D
http://www.irrelevant.nl/opendir/ledlamp.jpg Mijn legendary LED-lamp en een aanstekert d'r naast. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aarh ik verveel me. Ik kan geen 4 dagen vrij zijn en niets te doen hebben. Nouja niks te doen, ik heb natuurlijk zat te doen, maar dat besteed ik liever uit aan een Pool.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind Fringe seizoen 4 maar raar.
Spoiler
Zal er misschien mee te maken hebben dat er geen seizoen 5 dreigt te komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeg dan even netjes dankjewel tegen Noedelhap!
Het valt me trouwens nog mee dat je ons niet om de oren slaat met Mexico-foto's :P |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Ik heb net al m'n foto's geselecteerd. Ik moet nu nog een compactere selectie maken. Het resultaat van m'n photoshop werk was overigens maar mwah. |
Wat is het? :D
|
|
Wat? Waarom ga je ze zo lame bewerken? Ze zijn toch goed zoals ze zijn?
|
is dat HDR of...?
Edit: oh, bewerking. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47. |