Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   toetsenbord veranderd steeds (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1858872)

JustSaying 05-05-2012 19:07

toetsenbord veranderd steeds

hey mijn toetsenbord verander hele tijd van us naar nl en dan veranderen alle tekens en dan moe ik dat weer goed zetten. weet iemand hoe ik dat kan fixe?

HandDoek 05-05-2012 21:51

In Word?

freyk 06-05-2012 08:43

nl uit de geselecteerde toetsenbordtaal-lijst verwijderen?

deadlock 06-05-2012 11:12

Niet meer op je linker ctrl-shift drukken.

Reverend 06-05-2012 11:41

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 32520586)
Niet meer op je linker ctrl-shift drukken.

Kan je die bind ergens uitzetten trouwens? Voor een game gebruik ik namelijk intensief die ctrl en shift :(

WolterB 06-05-2012 14:30

@Reverend:
Citaat:

freyk schreef: (Bericht 32520281)
nl uit de geselecteerde toetsenbordtaal-lijst verwijderen?

deadlock 06-05-2012 15:02

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32520626)
Kan je die bind ergens uitzetten trouwens? Voor een game gebruik ik namelijk intensief die ctrl en shift :(

Jazeker. Op dezelfde pagina waar je ook de aanwezige talen kan wijzigen. Probleem is dat Windows per applicatie de taalinstelling onthoudt en daarom is het zo bijzonder irritant.

Als je Start drukt in Windows 7 en je vult talen in dan moet je de optie Toetsenborden of andere invoermethoden wijzigen hebben. Klik op Toetsenborden wijzigen en haal alles weg behalve Verenigde Staten (internationaal) onder de kop Nederlands. Dan kan je nog steeds makkelijk een é maken maar je kreegt geen . als je een ? probeert in te tikken.

JustSaying 13-05-2012 19:02

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 32521177)
Jazeker. Op dezelfde pagina waar je ook de aanwezige talen kan wijzigen. Probleem is dat Windows per applicatie de taalinstelling onthoudt en daarom is het zo bijzonder irritant.

Als je Start drukt in Windows 7 en je vult talen in dan moet je de optie Toetsenborden of andere invoermethoden wijzigen hebben. Klik op Toetsenborden wijzigen en haal alles weg behalve Verenigde Staten (internationaal) onder de kop Nederlands. Dan kan je nog steeds makkelijk een é maken maar je kreegt geen . als je een ? probeert in te tikken.

lukt nie ??? T.T denk ik

TythorZeth 13-05-2012 20:09

Citaat:

JustSaying schreef: (Bericht 32535057)
lukt nie ??? T.T denk ik

Start -> typ in "talen" -> Toetsenborden of andere invoermethoden wijzigen -> Toetsenborden wijzigen... -> Tabblad "Geavanceerde toetsinstellingen" -> Schakelen tussen invoertalen -> Toetsencombinatie wijzigen... -> "Niet toegewezen" selecteren

Reverend 14-05-2012 10:59

Citaat:

deadlock schreef: (Bericht 32521177)

Ahja joh, dat had ik gewoon al eens op een eerdere install gedaan maar helemaal vergeten (Y) Met je nederlandse windhoows!

deadlock 14-05-2012 16:17

Hehe. Mja, vroegâh had ik altijd een Engelse windhoos om technische redenen maar tegenwoordig maakt het weinig meer uit.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26.