![]() |
betrapt
Laatst was ik alleen thuis met me ouders, Me 2 zussen waren weg.
Het was volgens mij rond 1 uur en ik hoorde nog stemmen van beneden en de lamp stond nog aan, Daardoor kon ik niet slapen en besloot ik maar naar beneden te gaan sluipen. stilletjes ging ik naar beneden, bij de trap hebben we een raampje waardoor je in de woonkamer kan kijken. ik keek er stiekem door heen en ik zag toen iets heel ergs, Me ouders waren samen naakt en me vader pakte me moeder anaal :eek: en dat was nog niets, het ergste was dat er nog een man bij was die sex met hun had, sinds dien durf ik me ouders niet meer aan te kijken, wat moet ik doen ik voel me echt niet meer goed door de gedachte nog. iemand tips? |
Deal with it.
|
vragen waarom.
|
Hoe kun je nu van zo'n afstand zien of het anaal is en geen doggystyle?
Verder wat Reverend zegt. |
Citaat:
|
Idd het hoeft echt niet meteen anaal te zijn hoor
|
Ik ben het met Reverend eens. Je ouders hebben nu eenmaal seks, alleen is het niet de bedoeling dat jij het ziet.
Ik weet niet hoe oud je bent?, maar ik zou gewoon proberen om er niet over na te denken en dan wordt alles vanzelf wel weer normaal. |
Niet teveel over nadenken. Volwassenen hebben ook gewoon seks. Blijf met je ouders praten en ze aan kijken, dan vergeet je wat er is gebeurt het snelst!
|
Citaat:
|
Nee niet echt, maar misschien doe jij zoiets later ook wel!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je het je ouders erover gaat benaderen. Wat denk je daarmee dan te bereiken, het zal vast wel niet de eerste keer zijn dat je ouders zoiets hebben gedaan, en nog zullen doen.Je moet maar zo zien iedereen heeft wel een geheimpje, jij hebt toevallig het geheim van je ouders ontdekt. Jij zal ook wel gehiempjes hebben voor je ouders. Al confronteer je jou ouders met je ontdekking, ze zullen hooguit zeggen dat het niet meer zal gebeuren. Jaaaaaa, maar niet meer bij jullie thuis maar gewoon op een andere plek. Maar ik niet eens weten wat mijn ouders allemaal doen in de slaapkamer, en al zou ik het weten. Dan nog doe ik er niets mee. iedereen heeft geheimpjes, bij de één worden ze bij toeval ontdekt, bij de ander nooit. Sterkte(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zullen wel meer ouders zijn die zich met dergelijke seksuitspattingen bezig houden, en vele maar denken dat ze gezellig naar het theater zijn of op bezoek bij familie, maar intussen stiekem naar een erotische parenclub zijn gegaan. Soms is het beter om niet alles te willen weten, waar en wat en met wie je ouders allemaal doen....:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet zo aanstellen. Natuurlijk is het een beetje ongemakkelijk. Maar je kunt er toch niets meer aan veranderen. Het is ook logisch dat je ouders seks hebben, al is er niemand die daar graag aan denkt. Gewoon verder gaan met je leven, er niet meer aan denken en bedenk dat je ouders ook gewoon mensen zijn.
|
Citaat:
|
Je ouders hebben seks? No way. :eek:
Niet zo aanstellen. Jammer dat je het hebt gezien, maar ze moeten zelf weten wat ze doen. |
Deze topic kan gesloten worden.
|
Citaat:
|
geloof je het zelf?
|
Wat wil je er aan doen? Ze verbieden seks te hebben?
Had je niet moeten rondsluipen. |
Citaat:
|
Iedereen doet wel is gekke dingen jij ook later
|
lijkt me altijd nog beter dan dat je ouders jou betrappen!!
|
Vragen wat die man bij jullie thuis deed.
|
Wees blij dat ze sex hebben, anders zou jij er ook niet zijn geweest. (:
Citaat:
|
Volgens mij gaat het er hier vooral om dat er een vreemde man bij was... Dat is wel even wat anders dan dat je ouders gewoon seks hebben :p
|
Haha okee, dat lijkt me ook best -op zijn zachtst gezegd- vervelend om zo achter te komen.
Maarokee, iedereen heeft zo z'n voorkeur, daar doe je vrij weinig aan :D |
Citaat:
Ik zat eens in me blootje voor de webcam,voor kerels,kwam me vader binnen,oejjjjj.dat deed zeer,hij kreeg een rood hoofd en bleef ff kijken naar me,en ging toen weg. |
Ik vind het geen gezonde gezinsituatie wanneer kinderen wanneer ze naar beneden lopen geconfronteerd worden met ouders die sex hebben met vreemde mannen.
|
Ik vind het juist een gezonde gezinssituatie, dat de ouders thuis seks hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is wel even een andere situatie dan gewoon thuis seks hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Overigens vind ik het verhaal van de topicstarter een beetje vreemd.
Want waarom zou je 's nachts om half één stilletjes, als in 'stiekem' in je eigen huis moeten bewegen? |
klopt, ik vind het ook een tamelijk onwaarschijnlijk verhaal, maar dat terzijde
|
ik werd een keer midden in de nacht wakker en hoorde gekreun je mag raden wat is d8
ik me vader roepen kwam die binnen met condoom ik zei: kan het wat zachter. hij zei: ben je nog wakker?? ike: Ja. hij: ik doe de deur wel dicht. dat is dus mijn verhaal erover maar ik vind het nie zo erg |
Ik vindt het ook een beetje raar want je zou die man dan toch wel binnen zien komen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg dit uit ervaring dus kan je et van me aannemen !! |
Je hebt wel héél goed gekeken als je precies weet dat je vader anaal deed met je moeder.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46. |