![]() |
Wat voor outfit heb jij vandaag aan?
Ik zag dat er nog niet een topic als dit was, dus open ik er een :)
Deze topic gaat vooral om de kleding die je op de dag van posten aan hebt, een beschrijving kan, maar foto's erbij is natuurlijk ook leuk :D En nee dit topic is niet hetzelfde als het fototopic in de kantine omdat deze echt vooral om kleding gaat. Lurken is niet gewenst ;) Zwarte blouse, rood shirt, spijkerbroek en creepers :) Als je veel foto's in een bericht zet, graag een spoiler voor de mobiele gebruikers ;) |
tshirt broek alles
|
Grijs/zwarte broek en licht groen shirt... En onderbroek...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
XD
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zwembroek was vandaag zwemmen :P
|
Citaat:
ot: - Een zogenaamde 'boyfriend jeans', maar het is gewoon een wijde, vale spijkerbroek. - Bruine leren riem met allemaal kleine gaatjes erin. - Blauw T-shirt met Wally erop (van 'Where's Wally?') en de tekst 'MISSING' - Blauw vest met een hawk/hulk achterop - Zwart/blauwe Vans No Skool's |
- blauw/wit gestreepte sokken
- zwarte legging - zwarte minijurkje met twee van die strepen voorop en 2 paar 'mariniersknopen' |
-Wit kanten kleedje tot boven de knie
-Zwarte ballerina's met zo'n bloemetje aan de voorkant :D -lange gouden ketting met een kruisje + bijpassende oorbellen -zwarte tailleriem -"nude" bh+slipje |
Citaat:
Just kidding.:| OT: Oranje keepers broekje van Chelsea FC en een zwarte t-shirt uit de Bershka met de tekst 'Citizens, Young People' erop. |
Adidas Gazelle, Th jeans broek, polo v burberry, bodywarmer v fred perry en om af te sluiten een pet v lacoste... awaydays
|
Blauwe t-shirt met bretellen met Franse tekst op,
daarover 1 roze, 1 grijs, 1 wit en 1 zwart truitje (het was koud! :D) + weet niet welke volgorde, boeit ook niet en als lentejas een blauw hemd van mijn broer (binnenkant: ruitjes) zwart, strak rokje blauwe nylons met (bewuste!) gaten in, daaronder zwarte nylon zwart-grijs-wit gestreepte, korte sokjes grijze schoenen + oh, mijn lichtroze (gestolen) muts! :D |
Adidas Samba schoenen, jeans broek v Levi's, polo van lacoste & trui van daks...
|
Groen topje met doorzichtig bloemetjes topje over
zwart-wit gestreept strak rokje blauwe nylons grijze schoenen witte pull en daarover blauw hemd :D |
Groene lage pumps met zilveren bandje
Beige linnen broek Donkerblauw t-shirt met col, smockwerk aan de bovenkant en wit borduursel langs de onderkant Zo nodig zachtgeel kasjmieren vestje met opgerolde mouwen omdat er rechts een vlekje op de mouw zit dat er niet meer uit wil :bloos: :D |
Mijn outfit van vandaag. :)
Spoiler
|
Een spijkerbroek
Pantykousjes (:D ja, die zie je toch niet als ze onder een spijkerbroek zitten enzo) Donkerbruine pumps met bandje over de wreef Zwart shirtje met wijde hals en gesmokt bovenrandje |
Roze top
spijker jasje zwart stretchrokje roze heupglanspanty zwarte pantykousjes met grote mazen zwarte slingback muiltjes in mn haar een roze lint met ijsbeertjes erop. |
Schoenen: Witte van Lacoste
Overhemd van TH Trui van Lacoste Jeans broek van TH Pet van lacoste |
Groen t- shirt met grijze rand,
Beige broek + riem en natuurlijk ondergoed |
Rozige gebloemde lage schoenen
Donkerblauwe linnen broek T-shirt met donkerblauwe en rode breedtestrepen en een bijna-boothals En zo nodig een blauw vestje met driekwartmouwtjes en kant aan de voorkant. Foto! http://i1028.photobucket.com/albums/...treepshirt.jpg |
me pyjama :D
|
Zwarte legging
Zwart lolitajurkje met strikjes Zwarte ballerina's met grove ruit |
Wit strak rokje van t-shirtstof, blauw bestuursshirtje met knoopjes zonder mouwen, zwart gehaakt vestje met korte mouwen, zwarte panty, lage vans.
|
Een felgekleurd tuniek van esprit
Regenboog panty v.d wibra waar al een ladder in zit grrrrrrr. Zwart roze nike air max |
Wat leuk dat iedereen zo OT reageert :D En quinty, leuk dat je een foto postte :)
|
Op dit ogenblik: Strakke lange zwart-groene sportbroek, fluoriserend-geel shirt en daarover een blauw,zwart vest. Ik was wezen fietsen. :D
|
Vandaag mijn werk-outfit
rood overhemd met logo van m'n winkel en spijkerbroek met zwarte riem. |
Ik ben vandaag lekker simpel. Spijkerbroek met een geel shirt.
|
Lilla shirt met fantasie print
Skinny jeans wit lila panty met stippen witte sneakersokken nog geen schoenen alle moeders een fijne moederdag |
Wit overhemd met een zwartig jasje en een oranje sjaal. Bruine broek. Ik probeer er een beetje 19e eeuws eruit te zien. Ik ben nu een 19e eeuwse patriot, of Austin Powers... :D
|
Een grijs shirt met een legging eronder. Het mag. Het is zondag. :)
|
Blauwe blouse
Blauwe Jeans rok Paarse sokken Witte Sneakers |
Adidas Samba schoenen
Burberry pet en polo trui van TH broek v levi's |
Groene lage pumps met zilveren bandje
Donkerblauwe linnen broek Donkerrood t-shirt met afbeelding van een phoenix die na herrijzing wegvliegt uit een kooitje met allemaal vlammen achter hem aan die glow in the dark zijn Zwartwollen vestje |
Wijde broek van Psylo, zwart shirt, slippers.
|
Niet op men "droog" gezicht letten... :P
Spoiler
Dat heb ik dus aan... |
Citaat:
On topic: http://desmond.yfrog.com/Himg614/sca...=640&ysize=640 Mijn comfortabele examenoutfit: Rick Owens Sweatpants 2 Obscur sjaals.. Ann Demeulemeester light blazer |
Pff niet echt voor mij, ik draag altijd een spijkerbroek.
|
All suited up for work!
Zwarte schoenen, grijze pantalon, zwarte riem, wit overhemd met lichtblauw patroon, met een bijpassende lichtblauwe stropdas. |
Citaat:
|
Joggingsbroek + hemdje. Ja we zijn lekker lui vandaag :D
|
- Verwassen blauwe 'skinny' jeans. (Niet heel strak, maar voor mijn doen wel.)
+ https://www.lo-fi-merchandise.com/go...TS+bluepop.jpg (met opengeknipte neklijn) + http://www.rarerecords.com.au/photos/40233-1.jpg |
Spijkerbroek
Roze Shirtje Topje tegen inkijk Pumps |
Citaat:
OT: Polo van TH, broek van Levi's, adidas gazelle schoenen. |
Citaat:
|
fotootje dan maar van mn outfit
Spoiler
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |