![]() |
Vermageren..
Heey,
Weten jullie een goede oefening of medicijn om strakke billen en een strakke buik te krijgen? Xx |
Ga hardlopen.
|
Voor vragen over (gezonde!) voeding en gewicht en afvallen is er een speciaal topic waar je terecht kunt: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1839796
Er zijn geen medicijnen om op een gezonde manier mee af te vallen en het is daarom ook niet toegestaan om die hier op het forum te bespreken. Je mag hier uiteraard wel van gedachte wisselen over sporten en fitness e.d. |
hardlopen 3x per week, gezond eten, genoeg eten en (alleen maar) water drinken.
|
zwemmen!
|
|
Hardlopen, maar om niet meteen hele afstanden te hoeven lopen, kan je ookmakkelijk lopen op een lopende band in een sportschool, nog beter letten op wat je eet, snacks zijn wel lekker, patat, kroket, hamburgers. Maar bij sommige mensen vliegen de kilo's er dan weer aan. Als je er teveel van eet. Maar je moet ook wel kunnen genieten, :ydus een hamburger of een patat of kroket moet kunnen. Dan heb je tenminste een paar overtollige caloriën die je af kan trainen. Want als er aan kilo's niks aan komt, hoeft er ook niks af. Die heb ik niet van mezelf. Maar toevallige ergens gehoord. succes en veel plezier met afslanken.(y)
|
Toen ik vegetarier werd, ben ik 4 kilo afgevallen in een half jaar. Toen ik een heftige ontsteking tussen mijn organen had, ben ik 6 kilo afgevallen in een maand. Allebei heel snelle manieren om af te vallen, de een wat gezonder dan de ander. :y
|
- eet gezonder, dus nnie teveel snacks
- drink water, geen drinken met teveel suikers, en van water val je ook nog af en het is gezond - ga 1x in de week hardlopen, bouw dat op tot steeds meer totdat je elke dag een rondje doet - doe voordat je gaat slapen, buikspieroefeningen en bouw dat flink op, dus de ene dag 10x, hou dat een paar dagen vol, en doe er dan 5 bij, dat doe je weer eenpaar dagen en doe je er steeds meer bij Succes! |
Citaat:
|
Cardiotraining
|
Fitnessen helpt :) (loopband,hometrainer,enz...)
Hier kun je snel een strakke buik van krijgen! Ga ong. 3x per week . En buiten de fitness kun je mss nog gaan joggen :D Dansen verbrandt ook veel caloriën! Er zijn gewooon zoveel sporten waarmee je kunt vermageren. Maar medicijnen zijn niet zo betrouwbaar. Doe het maar op de natuurlijke manier! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |