![]() |
Rare droom
(Ik weet niet of dit hier moet?)
Ik had vannacht een rare droom, ik liep op een meisje af die ik niet kende en zoende (Terwijl ik nog nooit iemand heb gezoend:o) haar zomaar! Maar dat meisje ken ik dus niet. Wel hoorde ik iets van een Sanne. Maar nu is mijn vraag; Betekend dit iets? Ik bedoel, ik heb wel eens gehoord dat je ook kan dromen over de toekomst. Ga ik dit meisje nog ontmoeten ofzo? |
Ik droomde laatst dat ik op teenslippers door de wijk schaatste, gaat dat dan binnenkort ook gebeuren? Het is maar net wat je gelooft of wil geloven.
|
dromen zijn bedrog kijk als ik droom dat ik Victor Reinier ben nou dan weet ik zeker dat dromen bedrog zijn
|
In teenslippers in een wijk schaatsen :D. Maar ik zeg toch ook niet dat álle dromen zo zijn? Je hebt toch ook wel eens realistische dromen gehad?!
|
Ik droom wel vaker iets wat vervolgens niet uitkomt. Afwachten dus maar!
|
Citaat:
|
jij je zin.
|
Citaat:
|
Dit betekent niets.
|
Citaat:
Citaat:
|
Slotje AUB.
|
Dat een droom 'realistisch' is maakt hem nog niet magisch.
|
Dromen zijn een product van jouw onderbewust zijn en ALLEEN JIJ kan weten wat het betekent omdat het jouw onderbewust zijn is. (wat alle boeken en websites ook mogen zeggen).
Dromen kunnen bestaan uit iets dat je HEEL graag wilt en uit dingen dat je HEEL erg schrik van hebt. (maar bewust niet wilt toegeven mischien) Omdat je onderbewust zijn denkt in symboliek zij dromen dan ook vaak symbolisch. Omdat je hersenen heel veel informatie krijgen en in de dag niet alles kunnen verwerken doen ze snachts verder. Ook zal je onderbewustzijn de info verwerken die je bewust nog niet zo aankan (vreindelijk toch) . veel plezier en sweet dreams :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |