![]() |
love?
Hallo,
Ik vind iemand leuk, maar ik weet niet of zij mij leuk vind. Vandaag ging ik naar haar toe en zag ik dat ze een foto van een andere jongen op haar kamer heeft. Een jongen waar ze veel mee omgaat. Ik durf niet te vragen of ze hem (of mij) leuk vind, maar ik wil ook niet afwachten. Wat moet ik doen? help!!! (onzeker persoon:() |
Je zou eens in die richting kunnen gaan en vragen waarom ze die foto heeft van hem en of dat iets betekent. Let wel op dat je niet in de friendzone terecht komt; je wil niet dat jij de persoon bent die haar gaat helpen om die jongen te krijgen. Je wil niet afwachten, dus moet je het gewoon doen. Je kan het beter proberen en falen dan dat je het niet probeert en het nooit te weten zult komen.
|
Heb ik al gevraag, maar die vraag ontweek ze. Door lachend te zeggen dat ze hem leuk vond en vervolgens zegt grapje. Betekend dat iets?
En zeggen dat ik haar leuk vind durf ik niet, dat is het probleem. Is er niet een suptielere manier? Wel is me opgevallen dat ze mijn deze week al voor twee projecten heeft gevraagt om samen te werken, waarop ik natuurlijk ja zij. Ik weet dat dit kinderachtig klink allemaal, maar dat komt omdat ik nog nooit een meisje gevraagt heb. |
Ik zit nu met haar op msn, zal ik het vragen. Of is het beter om het gewoon te zeggen als ik haar zie? Maar hoe. Ik ben zo schijtert:p
|
Geen idee of het iets betekent, dat kunnen wij vanaf hier niet beoordelen. Je hoeft het niet heel direct te vragen, je kan haar ook gewoon vragen of ze eens iets leuks samen met je wil doen. Naar de film of ergens iets drinken of wat dan ook. Desnoods gaan jullie samen bij een van de twee thuis "aan het project werken". Dan merk je op dat moment vanzelf hoe het loopt.
|
Als je jezelf al omschrijft als onzeker en een schijterd is de kans dat ze interesse heeft uiterst gering.
|
Citaat:
|
OT:Vinden meisjes het raar als je dicht bij ze gaat zitten?
|
Ik was vandaag weer bij haar en het ging perfect, maar ik heb haar niks verteld omdat haar ouders in de buurt waren. En ze ruikt zo lekker (heeft er eigenlijk niks mee temaken). Wat is het beste moment om het te vragen? Thuis bij haar/mij of op school.
|
Als je even alleen bent. Maakt niet zoveel uit of het op de WC of op school is.
|
ik zit ook in het zelfde schuitje maar ik ga veel met haar om geef der complimentjes over de haar enz. en zij over me broeken enz. dat ze leuk zijn.
Ik zie wel of het wat wordt |
Citaat:
|
Citaat:
Wel bedankt dat jullie mee denken |
heb je haar nou al gevraagd dan?
|
Zijn er onzichtbare barrières die discrimineren op geslacht bij jouw wc? Met een beetje geprop kan je meestal wel 3 meisjes en 3 jongens in een wc krijgen.
|
Je hebt roch apparte jongens en meisjes wc's. Beetje raar als ik daar met haar kom en al die bovenbouwers staan me aan tekijken als ik het vraag.
|
Wil je de bovenbouwers ook al de wc in sleuren?
Maargoed, ik sprak figuurlijk want je gaat uiteraard niet smooth operaten op de wc. Het gaat erom dat je even met haar alleen bent. Die wc was puur een voorbeeld zz. |
Ow, sorry;)
|
ga in de pauze ergens samen in een hoekje zitten of zo waar niemand komt
|
Ik sprak haar net een halfuur geleden en heb mijn angst overwonnen en gewoon gevraagt. Aangezien ik nergens anders meer aan dacht. Maar ze wil helaas gewoon vrienden blijven. En die jongen op de foto vond ze ook niet leuk, ze wil gewoon even geen liefde in haar leven. :(
Nou ik hoop dat ik ooit de waren vind(als de puisjes weg zijn). In iedergeval bedankt allemaal. |
Nou, toch goed dat je de ballen had om het te doen. (Y) Nu weet je waar je aan toe bent en kun je verder.
|
als je hiet niet vraagt weet je het morgen nog niet. En wij weten het niet. Vraag!!
|
Nu is het al te laat, maar ik zou als je nog eens zoiets meemaakt de verleiding proberen te weerstaan om te vragen of ze jou leuk vindt, want op die manier zoek je goedkeuring bij haar en dat is nu net iets dat vrouwen niet aantrekkelijk vinden. Als je goedkeuring vraagt dan wordt je afhankelijk van haar. Hiermee bedoel ik dat haar mening jouw gemoedstoestand zal bepalen.
Citaat:
Als ze zegt dat ze niet klaar is voor een relatie of even geen relatie wilt dan neem ik dat met een korrel zout. Citaat:
Citaat:
Als je een compliment geeft kun je best een beetje kritisch zijn dat geeft meteen ook aan dat je jouw eigen mening tegen haar durft zeggen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54. |