![]() |
Dat kan toch helemaal niet Timur! #1
Als we dan toch spelletjes aan het spelen zijn, hierbij een 'nieuw'. Bij Timur Open Radio wedden Timur en Rámon of er een luisteraar is met een bepaalde eigenschap/ervaring etc. Die luisteraar moet zich dan melden, zodat inderdaad duidelijk is dat diegene wel bestaat.
Bij dit spelletje ben je dus ook op zoek naar iemand met een bepaalde eigenschap of ervaring of wat dan ook, je mag alleen de volgende poster zijn wanneer je er dus zelf aan voldoet. Wanneer je daarna iets onmogelijks post verpest je het spel en ben je eeuwig de laatste poster en dan ben je stom. Maar wanneer je zegt 'ik durf te wedden dat er een forumer is die een moeder heeft' dan is dat te makkelijk en ben je ook stom. We beginnen wel makkelijk :bloos: Ik durf te wedden dat er hier een forumer is die een direct familielid weleens heeft betrapt tijdens seks. Dat kan toch helemaal niet Lisa :eek: |
Ik heb mijn zus eens betrapt met haar toenmalige vriendje! Ik ging ze roepen voor het eten en ze reageerden niet, dus in al mijn stommigheid ging ik naar binnen. Ik heb sorry gezegd en ben weer gegaan, mijn zus en haar vriend kwamen tien minuten later met een rood hoofd aan tafel.
Ik durf te wedden dat hier een forumer is die borduurt omdat hij/zij het ontspannend vindt. |
Offtopic: Ha, ik heb een trend gezet :cool:
|
Flyaway Fizzle naamzoek? :o of is dat tegen de regels Lusi?
|
Nee :cool: Maar dan ook meteen een Neko* naamzoek!
|
Up, want leuk. :o
|
Leuk topic maar ik borduur niet! :(
|
Ik borduur soms en vind dat idd ontspannend! Net zoals breien :o
Ik durf te wedden dat er hier een forumer is die een hekel heeft aan de zomer! |
Stefenootje naamzoek :D
|
*meldt zich*
Inderdaad. Ik durf te wedden dat er een forummer is die weleens op tv is geweest. |
Cherry Springs naamzoek, ben jij niet eens een keer op tv geweest :O?
|
Ik ben met TV West op tv geweest. Zing met me mee :D
Ik durf te wedden dat er een forumer is die geen thee lust. |
Up! Deze is toch niet zo moeilijk? :o
|
Ik ken er geen! Wie lust er nu geen overheerlijk kopje Earl Grey? Ik ken zelfs geen enkele persoon die geen thee lust!
|
Ik kan geen Earl Grey meer zien zonder het in de stem van Jean-Luc te lezen. </random>
|
Ik heb een hekel aan thee...
Ik wed dat er een forummer is die vaker dsn 1x per jaar op vakantie gaat. |
Die is makkelijk, ik ga dit jaar twee of drie keer op vakantie.
Ik durf te wedden dat er een forumer wier vader 40 of ouder was toen die forumer werd geboren! |
Mijn vader was 47 :y
ik durf te wedden dat er hier een forumer is (die nietmeer op de middelbareschool zit) die nog steeds samen is met zijn/haar middelbareschoolliefje |
Sarah? :o
|
Ja ik dacht, ik had de vorige ook al, ik geef iemand anders een kans :o maargoed, ja, Theodoor en ik zijn vanaf de zesde klas samen.
Ik durf te wedden dat er hier een forumer is die meer dan tien huisdieren heeft! |
Als mijn vissen ook tellen, dan wel!
|
1 konijn 2 katten en 25 vissen ik weet niet of die vissen meetellen
ik durf te wedden dat hier iemand helemaal alleen in de bus heeft gezeten |
Vaak genoeg (chauffeur niet meegerekend :o)
Ik durf te wedden dat hier iemand wel eens iets zo heeft laten aanbranden dat de keuken blauw zag. |
Maar een miljoen keer -O-
Ik wed dat er hier een forumer is die geen tien tenen en tien vingers heeft. |
Ok die is er niet *O* :bitchslap:
Ik durf te wedden dat er een forumer is die een ander een keer zodanig heeft verwond dat die naar de dokter moest. |
bij mijn broertje, we hadden ruzie op de gang van de bovenverdieping vlakbij de trap. en ik kwam tegen hem aan toen viel hij van de trap en moest naar de dokter, hij had gelukkig niets.
ik durf te wedden dat een forummer vast wel eens een spin heeft opgegeten. |
Jep, maar het was niet erg lekker :o Ik was vroeger vaak verstoppertje aan het spelen op onze zolder. Ik had het perfecte plekje gevonden, maar toen ik erheen ging, liep in dwars door een spinnenweb heen met zo'n mega spin erop, die in mijn mond belandde. Maar voordat ik hem eruit kon halen, had ik hem al doorgeslikt :o
Ik durf te wedden dat hier iemand is die niet kan slapen zonder zijn of haar kastdeur dicht te doen |
Check! Ik kan niet rustig blijven liggen totdat ik zeker weet dat alle (kast)deuren dicht zijn en het raam openstaat. Ik ga dan ook uit bed als ok t vermoeden heb dat dat anders is.
Ik durf te wedden dat er een forummer is die nog nooit langer dan drie nachtjes in een tent geslapen heeft. |
up? Ik kan d'r wel een paar gokken.
|
Up met nieuwe weddenschap of gewoon up? Ik vind dit een leuk topiic, beetje jammer dat het niet zo goed loopt :o
|
Zeppelin naamzoek :D
|
ik heb inderdaad nog nooit langer dan 3 dagen in een tentje geslapen... ik vond het ver-schrik-ke-lijk...
Ik durf te wedden dat hier een forummer is die nog geen dag zonder seks of masturbatie kan. |
Die is een beetje makkelijk als je even op seksualiteit hebt rondgekeken xD
|
Nou!
|
Durven mensen niet op DK over seks te praten?
|
*grinnikt* Stefenootje naamzoek!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb niks gezegd over 'geen dag zonder kunnen' :nono: |
Ik vind dat altijd zo vies, die jongens van zestien die bloosemoticons posten als ze het over rukken hebben.
Maar goed, ik kan hier ook niet helpen. Een berg dagen zonder lukt wel in huize Turk. |
Citaat:
|
Qandy, wanneer je voldoet aan de eisenomschrijving mag je een nieuwe posten ;) En anders is vanavond de zoektermijn verstreken (3 dagen), dus mag wie wil een nieuwe posten en krijgt mr. banana een bitchslap *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(hiermee insinueer ik niet dat ik voldoe aan de eisenomschrijving.) |
Citaat:
(even voor de duidelijkheid: ik heb geen strafblad, ik heb zelfs nog nooit een boete gehad) Ik durf te wedden dat er een forumer is die ooit een schok van minimaal 220V heeft gehad. |
Ik heb eens getest hoe hard een elektrische vliegenmepper gaat. Dacht niet dat dat boven de 220 volt komt, maar lees dat dat wel ongeveer 1000 is :confused:
Ik durf te wedden dat er een forumer is die zijn vriend/vriendin kent via zijn schoonouders. |
Jeo, ik! Mijn ouders leerden mijn schoonouders eerst kennen en zo moesten we wel met elkaar omgaan.telt dat?
Ik durf te werden dat er een forumer is die nog nooit in de EFTELING is geweest. |
Yes.
...die op straat is uitgegleden over een bananenschil. |
Volgens mij was deze laatst echt bij Timur en kreeg ie er een bitchslap voor :bloos:
|
Zal ik die bitchslap maar vast incasseren? Nieuwe!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01. |