![]() |
Geweld tegen leraren in Turkije neemt toe
Docent Mehmet Aslan werd na zijn werk opgewacht door familieleden van een leerling die dezelfde middag nog straf kreeg omdat hij vervelend geweest zou zijn. De oom van de jongen had zelfs een grote mes bij zich waarmee hij Aslan wilde neersteken. Hierbij raakte de leraar gewond aan zijn handen en ziet het werk niet meer zitten. De bond voor leraren bezocht de aangeslagen man. Het orgaan heeft de overheid nu opgeroepen om maatregelen te nemen tegen het toenemend geweld tegen docenten.
http://www.turkseinfo.nl/wp-content/...12-620x270.jpg knip |
stool bory co.
|
riveting tale chap
|
Ik wist niet eens dat er geweld tegen leraren in Turkije was, laat staan dat deze toenam.
Ik zal wel te druk geweest zijn met belangrijker nieuws. Nou ja, weer wat wijzer geworden. |
Zeg stuivertje84, dit is nu al het vierde topic dat je opent met in de OP niet meer dan een berichtje met weinig discussiewaarde en zonder je eigen mening en zonder dat je er ooit weer in reageert. Moet je allemaal zelf weten, maar wat is je bedoeling hier precies mee, als ik vragen mag?
|
Gute Erzaelung Kerl
|
Die docent heeft het vast zelf uitgelokt.
|
Had de oom van de jongen zelfs een grote mes bij zich? Toe maar. Levend begraven die Turken, allemaal.
|
Ik weet niet wat ik storender vind; "een grote mes" schrijven of het mishandelen van 'n leraar.
|
Ik ben geen leraar dus voor mij dat eerste.
|
Ik weet niet wat ik storender vind, "een grote mes" of "het toenemend geweld".
|
Citaat:
|
Interessant interessant.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12. |