![]() |
Wat zou jij doen?
Zou jij voor iemand alcohol/drugs halen?
|
Voor vrienden doe ik het wel eens. Geen probleem mee. Voor mensen die ik niet goed ken, of waar ik van de prijs af moet gaan lullen doe ik het niet.
Voor vrienden vraag ik er ook niks voor. Dat betaalt zichzelf wel op een andere manier terug |
gewoon doen, als ze zelf de wiet maar zouden betalen. verder hoef ik er niet voor betaald te worden als ik het zou doen.
|
Ik haal geen wiet voor anderen.
|
Wat een dilemma.
Ik haal graag voor vrienden als ik onderweg naar hen ben en toevallig langs de shop kom. En hoe bedoel je "maar ik kreeg er niets voor terug"? Moeten ze een dansje doen als je wiet voor ze haalt oid? |
Waarom zou je voor iemand anders drugs halen? Laat ze het lekker zelf doen.
|
Citaat:
Ik heb dat best over voor vrienden hoor |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: Voor vrienden haal ik, zoals iedereen hier schijnbaar, wel vaker wiet. Vreemden en minderjarigen zou ik afraden mij geld in handen te geven. Citaat:
|
Ren je hard weg dan? ;)
Met de wietpas houdt het voor mij overigens wel op, want die ga ik niet halen. Andere drugs heb ik bij vrienden ook niet zo'n problemen mee |
Citaat:
Andere drugs gebruik ik niet dus ik zou nog niet weten waar ik ze moet halen. |
Nog beter :D
|
oh, harddrugs zou ik trouwens nooit voor iemand halen.
|
Citaat:
|
Bijvoorbeeld; vroeg diegene om 15 euro wiet, ik haalde dat en deed er een pakje sigaretten bij.. Ook vaak nog iets extra's zoals een plak spacecake.. Maar nooit een bedankje of iets.. Vandaar, ik kreeg er niets voor terug, ik hoef geen dansje hoor:P
|
En voor vrienden is het inderdaad anders, dat doe je gewoon, als ze de wiet maar betalen..
Ik wil er dus "iets" voor terug, is toch niet zo gek? Aleen maar nemen, nemen.. Lekker ego. Ook moest ik er 3 kwartier voor rijden.. Weet je wat benzine kost tegenwoordig? Een keer iets extra's van de andere kant is dan toch ook fijn? Of ben ik kortzichtig? |
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt wel of je je vrienden tevreden wilt houden met iets extra's en daarna iets verwacht wat je niet krijgt. Misschien kan deze topic verplaatst worden naar psychologie? ;) |
En nogmaals, voor vrienden is het anders, maar als het min of meer een onbekende is is dat toch niet raar?
|
Waarom zou je uberhaupt voor onbekenden iets halen?
En waarom doe je er steeds iets extra's bij? Dat snap ik echt niet |
Wat doen voor een ander mss?
|
Maar je geeft nog steeds geen antwoord op mijn tweede vraag.
En omdat je het probleem kent, betekent dat nog niet dat je dat voor onbekenden moet doen. |
WRM niet? ik zou willen dat iemand dat voorheen voor mij had gedaan.
|
|
Ik weet niet wat het probleem is. Toen ik niet oud genoeg was vroeg ik gewoon een oudere homie om even wat te halen.
|
Citaat:
|
Omdat ik zo ben!
|
Dwalen af van het onderwerp, never mind ouwe!
|
Dan ben je zelf toch gewoon een sukkel. Je moet gewoon niet zo zeuren en nee durven te verkopen. Alles wat jou dwars zit is toch echt jouw probleem
|
gewoon af en toe wat halen voor je vrienden, niks extra erbij doen waar diegene niet om vraagt.
en dan gewoon zeuren om benzinegeld als je dat per se terug wil |
Citaat:
|
Voor seks doe ik alles. Dohhhh
|
Citaat:
|
Ja gwn halen waarom niet? Maar die gene moet wel een jaar of 14 zijn ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
Je bent 11, heb je al al sex:S |
:facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
I rest my case :facepalm: |
Citaat:
|
Mijn konijn was daar dol op!! Dus ik ook een beetje :o!
|
Als iemand dat aan mij zou vragen zou ik het niet doen. Diegene lost z'n eigen problemen maar op, haha.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |