Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   schaamte voor navel (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1859179)

mrkjell 10-05-2012 16:29

schaamte voor navel

hoi
ik heb een probleem want ik schaam me voor me navel bijv. bij de gym want dan ziet iedereen hem :s
het is zeg maar een innie met daarin een bolletje

heeft iemand ook dit probleem of weet iemand wat ik moet doen

bedankt voor de antwoorden alvast:)

Strobe! 10-05-2012 16:31

Zeggen anderen er wel is wat van?

bierkoning 10-05-2012 16:34

dit kan denk ik prima bij je andere topic, en verder heb je een beetje een navel fobie. stel je niet zo aan.

mrkjell 10-05-2012 16:37

Citaat:

Strobe! schreef: (Bericht 32529484)
Zeggen anderen er wel is wat van?

soms wel

Martiņo 10-05-2012 16:41

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 32529495)
dit kan denk ik prima bij je andere topic,

Zullen we het forumbaas spelen aan de forumbazen overlaten? Dank u!

Strobe! 10-05-2012 16:42

En wat zeggen ze? Als ze het alleen opvallen maar niks gemeens zeggen, hoef je je zeker niet schamen.

Martiņo 10-05-2012 16:44

@ mrkjell

Je hoeft je echt niet te schamen voor je navel. Hij ziet er bij iedereen een beetje anders uit, en als anderen jou gaan pesten om jouw navel (wat me onwaarschijnlijk lijkt) dan zegt dat meer over die ander dan over jou.
Als iemand er iets over zegt om je te plagen zou ik gewoon luchtig reageren. Waarschijnlijk is het gewoon een vriendschappelijk plagerijtje. Als je het heel serieus gaat opvatten dan speel je de ander juist in de hand en stel je je kwetsbaar op. Niet doen dus.

Verder kun je toch niets veranderen aan je navel, dus leer er mee leven! ;)

mrkjell 10-05-2012 16:44

Citaat:

Strobe! schreef: (Bericht 32529542)
En wat zeggen ze? Als ze het alleen opvallen maar niks gemeens zeggen, hoef je je zeker niet schamen.

soms lachen ze me uit en de andere keer zeggen ze jij hebt wel een lelijke navel

mrkjell 10-05-2012 16:45

Citaat:

Martiņo schreef: (Bericht 32529549)
@ mrkjell

Je hoeft je echt niet te schamen voor je navel. Hij ziet er bij iedereen een beetje anders uit, en als anderen jou gaan pesten om jouw navel (wat me onwaarschijnlijk lijkt) dan zegt dat meer over die ander dan over jou. Als iemand er iets over zegt om je te plagen zou ik gewoon luchtig reageren. Als je het heel serieus gaat opvatten dan speel je juist het spelletje mee en stel je je kwetsbaar op. Niet doen dus.

Verder kun je toch niets veranderen aan je navel, dus leer er mee leven! :)

dankje voor het advies

Strobe! 10-05-2012 16:48

Iedereen heeft ergens wel een min puntje. Zo als Martiņo al zegt. Niks van aan trekken. Wees blij met hoe je bent en negeer ze.:)

mrkjell 10-05-2012 16:49

Citaat:

Strobe! schreef: (Bericht 32529572)
Iedereen heeft ergens wel een min puntje. Zo als Martiņo al zegt. Niks van aan trekken. Wees blij met hoe je bent en negeer ze.:)

jij ook bedankt voor het advies:)

mrkjell 10-05-2012 16:51

Citaat:

Martiņo schreef: (Bericht 32529549)
@ mrkjell

Je hoeft je echt niet te schamen voor je navel. Hij ziet er bij iedereen een beetje anders uit, en als anderen jou gaan pesten om jouw navel (wat me onwaarschijnlijk lijkt) dan zegt dat meer over die ander dan over jou.
Als iemand er iets over zegt om je te plagen zou ik gewoon luchtig reageren. Waarschijnlijk is het gewoon een vriendschappelijk plagerijtje. Als je het heel serieus gaat opvatten dan speel je de ander juist in de hand en stel je je kwetsbaar op. Niet doen dus.

Verder kun je toch niets veranderen aan je navel, dus leer er mee leven! ;)

nog een vraagje hoe kan je topics verwijderen

Strobe! 10-05-2012 16:53

Kan je zelf niet. Je kan slotje vragen.

mrkjell 10-05-2012 16:54

Citaat:

Strobe! schreef: (Bericht 32529594)
Kan je zelf niet. Je kan slotje vragen.

hoe

Martiņo 10-05-2012 16:59

Door het aan mij te vragen, maar ik ga geen slotje op dit topic zetten.

Het idee van het forum is dat iedereen kan reageren (zo lang het bijdraagt aan het topic).
Misschien dat iemand in de toekomst nog wil reageren of deze informatie wil gebruiken. Dan is het niet handig als er een slotje op zit of het topic is verwijderd! Dus het topic blijft gewoon open.

Als jouw vraag is beantwoord is dat prima. Zo lang er niemand in reageert zakt het topic vanzelf weg in de lijst. :)

mrkjell 10-05-2012 17:01

Citaat:

Martiņo schreef: (Bericht 32529626)
Door het aan mij te vragen, maar ik ga geen slotje op dit topic zetten.

Het idee van het forum is dat iedereen kan reageren (zo lang het bijdraagt aan het topic).
Misschien dat iemand in de toekomst nog wil reageren of deze informatie wil gebruiken. Dan is het niet handig als er een slotje op zit of het topic is verwijderd! Dus het topic blijft gewoon open.

Als jouw vraag is beantwoord is dat prima. Zo lang er niemand in reageert zakt het topic vanzelf weg in de lijst. :)

oke is goed bedankt

Quinty. 10-05-2012 17:40

Ik was ook onzeker over mijn navel, maar op een gegeven moment dacht ik 'waar maak ik me druk om, hij hoort bij me en hij is mooi zo als hij is' en nu ben ik er tevreden mee. Ook omdat er wat vet omheen is gekomen en het nu een kuiltje is in plaats van een bultje.

Chocolat_muffin 10-05-2012 20:39

Zolang niemand er iets over zegt is het geen probleem toch? :)

Silvano08 10-05-2012 21:47

Iedereen heeft een andere navel, en ik ken genoeg mensen met een bultje daar. Niets om je over te schamen of zorgen over te maken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.