![]() |
ART-wedstrijd: onderweg | deadline: toch maar 30 juni!
Met de meeste stemmen is onderweg het nieuwe thema voor de ART-wedstrijd!
Iedereen mag meedoen (hoe meer inzendingen hoe beter! :Y) en alles mag, mits het artistiek is en iets met 'onderweg' van doen heeft. Inzendingen kun je via pm naar mij opsturen. Mailen mag ook naar em@scholieren.com, als dat beter uitkomt! De wedstrijd loopt tot Vanwege maar weinig inzendingen en technische problemen van speelgoedgitaar is de nieuwe deadline |
17 juli is over twee maanden en een week :O.
En jeej *O*. Ik ga weer eens pogen om mee te doen. As always. En het lukte tot nu toe nooit, maar ik ga het gewoon weer proberen! |
Oh verdorie, ik bedoelde juni. :D Ik zal er even juni van maken. :Y En succes!
|
Als je zin hebt mag je dan meerdere dingen maken? natuurlijk kan je maar 1 keer in de uiteindelijke ranking staan maar mag het?
|
Hm moet wel lukken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Of je maakt er meerdere maar stuurt er uiteindelijk 1 in, en dat je dan aan het eind de andere alsnog in een topic zet? OT: die datum moet lukken want mn laatste examen is 29 mei, moet alleen wel ff flink gaan brainstormen want er begint nog niet direct een machine te werken in mn hoofd bij dat thema. Het is sowieso belachelijk lang geleden dat ik wat heb gemaakt... |
k bij deze zal ik dan mededelen dat ik dat anoniem idee vrij overbodig vindt
|
Ik vind dat je het bij één inzending moet houden. Beter steek je gewoon veel werk in 1 inzending, dan 3 halfbakken inzendingen.
En het anonieme is omdat zometeen ook gestemd moet gaan worden, en daarmee voorkom je (deels) dat men aan vriendjespolitiek doet. Al zal de stijl van de inzending vaak wel verraden van wie ie is. Maar goed, ik heb waarschijnlijk niet eens tijd om mee te doen, dus hm :D |
nah ja ok dan benk vrijwel klaar met 1 entry :P Good Luck & Have Fun voor de rest dan maar....
|
Hoe staat het nu met het voorstel dat je een toelichting mag geven?
Ik heb nl een idee maar als ik geen toelichting geef dan weet ik zeker dat geen hond begrijpt wat het met het thema te maken heeft. |
Toelichting mag, ja. :Y
|
wat houd ART in? ik wil best meedoen
|
Citaat:
*Verhalen en gedichten zijn ook wel artistiek, maar die hebben elk hun eigen subforum gekregen. En daarbij hun eigen wedstrijden. |
een tekenwedstrijd met als onderwerp onderweg..
moelijk thema..:| ik zal wel kijken of ik tijd heb om er een te maken:P |
Ik ga er over nadenken als ik nog tijd heb.
|
Leuk!
|
Digital art FTW
|
Citaat:
|
Ik wil ook wel meedoen.
|
Vooral allemaal meedoen! *o* Hoe meer uitzendingen hoe beter, en we hebben er pas één.
|
Zijn er nog mensen bezig? Of mensen die ergens aan willen beginnen maar iets meer tijd nodig hebben? Want ik heb pas één inzending, en da's een beetje weinig! :Y
|
De meeste inzendingen komen in de uren voor de deadline, volgens mij. ;) Als je de 17de rond 23:55 nog steeds maar één inzending hebt, dán kun je je eventueel zorgen gaan maken over een andere datum.
|
Ik wil ook wel meedoen dus dat is er alvast 1 meer :P
Maar ik weet niet of ik voor de 17e dat af ga krijgen eigenlijk.. |
Ik wou nog mee doen, maar ik weet niet of ik het voor 17e heb :(
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb wat geprobeerd, maar mijn tekenkunsten vallen enorm tegen, dus ik doe niet mee. ;)
|
Ter herinnering, vandaag is het de 17e en dus de eigenlijke deadline.
|
EM ik heb Pww misschien als je de deadline een week verschuift kan ik misschien maken en met 1 inzending die je nu hebt tja...:P
|
Ik heb er 2! Maar goed, dat schiet nog niet heel erg op. :P
|
Ik wil ook nog meedoen, maar ik heb wat technische probleempjes die pas morgen zijn opgelost. Ik stem voor de deadline een week verschuiven XD
|
Ik pas voor deze wedstrijd, het komt er de komende 2 weken gewoon niet van....
|
Citaat:
|
Jongens, ik heb er helemaal geen extra inzending bij! :(
Edit: grapje, ik bleek toch nog een mailtje te hebben gehad! *o* |
Yes, ik ben toch nog aan iets bezig!
|
Jeej! *o*
|
Helaas, jongens, ik heb er geen tijd voor gehad :(.
|
Ik heb net wat ingezonden Em!
|
Mijne komt eraan, half af! Wanneer is nu de deadline?
|
Geen idee! Zullen we er de 29ste van maken? Of de 30ste omdat je dan een weekenddag erbij hebt?
|
Kan ik nog een last minute projectje beginnen en meedoen?
Ben donderdag vrij en denk dat ik met mijn camera dan wel foto's kan maken en nog wat in elkaar zetten. Ik ben niet zo'n creatief typetje, maarja ;p |
Als je dan voor de 30e (da's dan een zaterdag) klaar bent, kan dat wel ja! :Y
|
Ooh 29 of 30 red ik makkelijk
|
... Ik vraag me af of me dat nog gaat lukken, aangezien ik dingen altijd op het laatste moment doe en ik net een afspraak heb gemaakt voor morgen ;p
Iets met het onderwerp onderweg.... BRAINSTORMEN! |
Spannend, vandaag om middernacht moet het af zijn!
|
Ik wil eigenlijk slapen maar ik ben zo nieuwsgierig naar de andere werken!
|
Ik zou maar gaan slapen, ik betwijfel of ik het nodig vind om meteen op 0.00 een stemtopic aan te maken. :O :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14. |