![]() |
Het regent, het regent, de pannetjes worden saai #1654
:bloos: Suggesties voor een betere titel zijn welkom.
|
Ik vind het een toptitel :cool:. Erg toepasselijk.
En ik ga een foto posten, mits het met lukt om mijn haar fatsoenlijk rond dat ding te krijgen :O. Mijn haar is er misschien een beetje te lang voor. |
Ik ben benieuwd (Y)
|
Maar wat ís dat dan precies?
|
Zo'n ding:http://farm8.staticflickr.com/7171/6...3a4e5691bf.jpg
Waar je zulke knotten mee kunt maken: http://www.girlscene.nl/images/libra...%20bun%201.jpg Maar ik heb een kleinere donut, dus ik krijg een kleinere knot. |
Maar hoe maak je die knot??
|
Ga maar turtorials kijken! :mad:
En hij is gelukt *O*. Soortvan. Hij is niet slecht, voor een eerste keer. Ik ga even foto's opladen. |
Hoi! Mag ik jullie advies :bloos:? Het gaat om dingen die ik ga bakken dit weekend voor de high tea die we voor mijn oma organiseren :O
|
Huhu, ik heb twee soorten schuifspeldjes gebruikt: paupere en goede. De paupere komen er nu weer zachtjes uitkruipen :O.
|
Citaat:
|
Zijkant:
http://i48.tinypic.com/2q3akgh.jpg Achterkant: http://i47.tinypic.com/11b2gsk.jpg En, ja, die laatste foto deed pijn aan mijn nek :O. Het zit wel heel lekker *O*. |
Er komt sowieso een teabread, wat een beetje kruidcake achtig is. Daar moeten nog meer dingen bij, we zijn met ongeveer 15 mensen (en bovendien heeft mijn tante 4 zoons die het vast niet erg vinden om de rest op te eten). Dit zijn de opties:
- Brownies - Zandkoek met chocola en karamel - Worteltaart - Walnotentaart - Slagroomsoesjes Van bovenstaande weet ik zeker dat ik het kan maken zonder dat het gaat mislukken :O Ik kán proberen om petit-fours te maken, maar dat heb ik nog nooit eerder gedaan. Ook heb ik een recept voor karamel-walnoten bonbons die ook ontzettend lekker lijken :bloos:. Natuurlijk ga ik, als ik die walnotentaart maak niet ook nog walnoten bonbons maken, maar ik kan niet goed kiezen welke ik nou moet maken! Ook zou ik eventueel aardbeien wat leuker kunnen maken door zoiets te doen:
Spoiler
En ik zie hier nog schuimpjes met chocolade-koffieroom. Soort van macarons lijken het op het plaatje. Alleen moet ik dan amandelessence hebben, en ik weet niet helemaal zeker of ik dat in de ah kan krijgen. |
Oh wauw :cool: Miekje :cool:(Y) wat mooi!
|
Dankjewel, Apate!
Mijn vriend zegt erover (nadat ik hem probeerde uit te leggen dat er een donut in mijn haar zit): De wereld van vrouwen is onbegrijpbaar, onondekbaar en bovenal onmenselijk, dus ik neem dit vreemde voorval als een toevallige bijkomstigheid in onze relatie, waarbij ik als man het volgende antwoord dien te geven: "ziet er leuk uit, meis!" :D (Y) En over je high tea: ik zou sowieso brownies en worteltaart maken. En zandkoek. En verder zijn dan de aardbeitjes een leuk iets, weer eens wat anders (Y). |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik bedoelde de opmerking over de turtorials niet gemeen, hoor, CR! :O
|
het is nu echt lekker buiten qua temperatuur.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Jeetje, wat een wijventopic
|
Thee en donuthaar.
|
Citaat:
Citaat:
|
Idd zeg! He Martino, spannende ontwikkelingen in de Eredivisie vandaag he?
|
Laten we 't hebben over whisk(e)y en snoeiharde rockmuziek.
|
Nee, helemaal niet! Geen mannenonderwerpen.
Anyway, ik weet ook niet precies wat mijn tante allemaal wil maken. Sandwiches en quiche en scones gok ik. Die zandkoek is echt overheerlijk, dus ik denk dat ik die wel wil maken, het is alleen superveel werk. En ik moet het recept opzoeken en ik weet niet in welk boek het precies staat. |
Citaat:
|
Ik zit er nu nog bij als een kerel (spijkerbroek, t-shirt...), maar ga zo 'ver-chicken' voor een feestje. Omg, wat moet ik aaaaaan?! [/vrouw]
|
Waar ga je naartoe Trimm?
|
Zeg, Apaat, moest jij niet niet falen in je eerste jaar? :o
|
Een feestje bij COC, als een soort van afscheid van een collega van me. Ben er nog nooit geweest, maar al m'n colleginnen vinden het tof. En zij zijn allemaal tantoe-hip, dus ik moet er ook wel een beetje charmant uitzien, natuurlijk.
|
:bloos: Je duikt echt overal op :(
|
Oh, dat ging niet over jou Trimm :bloos::D dat ging over Phoebe.
|
Eng he :o
|
Citaat:
:p |
Ja!
Overigens komt er een toepasselijk liedje langs. <3 TOOOOODAAAAAAAAAAAAY I AM NOT DOOOOOOOOING AAAAAAAANYTHING |
Ruim een uur lang testjes afnemen bij een kleuter is vermoeiend, kan ik nu uit ervaring zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerst van 2 tot 9, effe wat muziekjes geluisterd en weer verder gesnoozed tot 12, serie gekeken en nog meer gesnoozed. mmmmm. |
zeg trimmie je wordt hier zelfs door anne gemist. of nou ja, je koffie vooral :D
|
Nom, koffie van Trimm.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar als 't goed is heb ik de komende 2 weken vrij (eigenlijk voor tentamens en shit), dus mss dat ik een avondje barista-en in Den Haag wel kan inplannen. |
Citaat:
|
Maar wat moet ik nou aaahaaaaan. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41. |