![]() |
te afhankelijk zijn van mijn vriend
/
|
Wat doet je vriend daar nog, waarom gaat hij niet op zichzelf wonen als hij mishandeld wordt?
|
Het uitmaken is geen optie want je hebt het eindelijk voor elkaar? Wat heb je dan voor elkaar?
Een relatie waarbij je te afhankelijk bent en vergeet zelf een leven te leiden, een relatie waarbij je steeds over de grenzen van je vriend heen gaat, waarbij je af en toe geen contact kan maken, een relatie met iemand de niet zelf kan denken en z'n vader op ongezonde wijze verafgoodt? Jup, jij hebt het echt voor elkaar(y) |
Ik denk dat jij een verkeerd beeld van je vriend in je hoofd heb. Ik zie ook niet hoe je kunt zeggen dat je het voor elkaar hebt. Hou je van zelfkastijding?
Zodra je verkering tegen je zegt dat je 'te' bent voor hem/haar en je je zo moet veranderen voor je verkering dat de tegenpartij niks hoeft te veranderen, heb jij geen (goede) relatie. Want je moet jezelf kunnen zijn bij de persoon van wie je houdt... |
Nou, de openingspost en het account is verwijderd, dus het lijkt me nogal nutteloos om deze open te houden.
Slotje dus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26. |