![]() |
Een lekkere steak van Gordon Ramsaai #1655
mjam.
|
Jij bent eerder.
|
Story of my life!
|
pff :mad: :(
|
mevrouw valt nu in de categorie heel hard schreeuwen en alle deuren kapot trappen en stampij maken. Ik denk ook dat ze zometeen niet meer in de categorie van deze afdeling hoort...
|
Wat het is, olie wordt heter dan boter. Ik hou van hitte. Verder dient de olie bij mij geen doel; hij gaat op de biefstuk, niet in de pan, zodat ik het absolute minimum gebruik. En dan als ie zo goed als af is een klont boter is voor de smaak, dus dat kan er later bij
|
hoi*O*
|
Hoi! Ik ga pasta koken vanavond. Hopelijk val ik niet in slaap en brand ik het huis af. Hahaha. :(
|
Citaat:
|
kun je dan niet voor je eigen veiligheid een broodje eten.
pas op voor de scherpe kant. |
Ik verbaas mijzelf. Ik ben zowaar wat aan het regelen om mijn verjaardag te gaan vieren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nah, ze is door de politie opgepikt en nu wordt ze door hen naar een andere afdeling gebracht..
|
Ik heb net Ducktales gekeken. Blijft leuk. :o
|
Zo, dat was weer een enerverend dagje. Nu lekker relaxen bij mij vriendje, en straks lekker slapen <3.
|
Citaat:
|
Huhu, ik heb mezelf vanavond verwend met een vette hap. Frietje, cookie dough-ijs en een fles cola :o En nu kijk ik slechte series op net5
|
Citaat:
Heel mooi. Dat is zo ongeveer mijn zaterdagavond beschreven daar. |
Zeg! Wat is het saai hier!
|
Zeg dat! Ik heb net The Time Traveller's Wife gekeken. Viel een beetje tegen, maar ik ben nu wel even genoeg uitgesipt om lekker te kunnen slapen. Welterusten! ;)
|
|
|
het forum was z'n tijd ver vooruit met de hitlernary meet!
|
Er is een topic getiteld "wat is goodybag" en ik moet heel hard de neiging onderdrukken om te reageren met "goody pls" :D;D::D;d;D::D;D::DD:D::D:D:D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De verfkwast-Hitler is erg goed :cool: Maar inderdaad, Hitlernary!
|
:| We hebben een meme gemaakt!
|
Soms is telefoneren wel leuk en dan snap ik niet waarom ik er zo tegenop heb gezien. Ik had net mijn broer aan de telefoon en ik heb gewoon een hele lieve broer :bloos:
|
Mijn moeder vindt dat ik naar de EHBO moet gaan omdat ik wakker werd met tweedegraads brandwonden op mijn buik en pols, maar ik denk dat het gewoon van mijn kruik is gekomen. Zij denkt dat het een allergische reactie kan zijn. Wat zeggen jullie?
|
De kans dat je moeder stopt met zeuren is vrijwel nihil (want zo zijn moeders). Dus de vraag is meer hoe lang je dat gemekker voortvloeiend uit bezorgheid wilt weerstaan ;)
|
Bij twijfel toch maar gewoon langsgaan, zou ik zeggen. Toen ik thee in mijn schoot had gegooid ben ik ook met mijn vader naar de eerste hulp gegaan en toen hebben ze gewoon goed geholpen met verbinden en zalfjes erop doen enzo. Kan in elk geval geen kwaad. :)
|
*kijkt naar buiten* Eh, kruik trouwens :confused:
|
Bel even met de HAP, dan geven zij wel advies of je langs moet komen of niet (y)
|
Maaruhm... heb je dan kokend water in je kruik gedaan?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb even gebeld en ik moest me melden als het meer pijn gaat doen/van kleur/vorm verandert enzo. Thanks (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En verder niets erop smeren en er niet aanzitten (brandblaren heel laten, biedt bescherming tegen infecties). En nu zal ik ophouden met mijn moederlijke posts :D
|
Ik heb bedacht dat ik een tuinstoel wil waar ik een beetje in kan liggen en in ieder geval mijn hoofd ondersteund is (y). Laat ik nou toevallig volgende week jarig zijn!
|
Woei, een verzameling van Eddie Izzard-shows gevonden *o*
|
Citaat:
|
Oh en een fijne moederdag aan alle forummama's! Gnork en Pip en alle andere die al een koter hebben uitgepoept!
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Het feit dat ik nog huiswerk moet maken, verpest een beetje mijn zondag. En het is ook nog eens voor de les paard. Ik haat paarden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11. |