![]() |
joint
vandaag was het wel gaaf
ik deed heel braaf als een slaaf alles wat me werd gevraagd wel gewaagd niet afgezaagd voor m`n moeke deed ik dat ik zat niet op m`n gat en toen dacht ik dat ik wel eens koken kon vandaag ik had geen zaag wel een brood mes dat werd weer een succes had ik de rapen gaar de aardappels maar klaar ja en zie nou daar daar was de afhaalchinees geen pekinees maar een turk met een sappige augurk uit het verre oosten we zullen hem gaan coasten van het zuiden naar het oosten van land naar land hand in hand hem dissen over m heen pissen totdat hij zegt STOP hou je kop hou je vette gore bek je maakt me gek ik sla je op je bek met bestek of ik graaf in in de drek met een pin in je bek en nu terug naar het verhaal het was weer abnormaal door die kwaal kon me moeke het niet eten want dan was de keten van haar lichaam stuk ik kookte maar wat zat op m`n gat deed kruiden erbij niet die van mij !!!!!?????? en tot ik zei laten we het lekker maken zonder zaken van onder t laken gingen wij naar t baken van licht heel onverzwicht rookten wij een joint come to the point ze wou alles weten keek heel bescheten in de hoop niets te vergeten voor haar blowende zoon http://forum.scholieren.com/eek.gif tiesch |
haha, cool
|
wow sick vaag!
|
beetje boxen eronder? ... gaaf!
|
*zucht*
moet dit nou zo? ik vind het nogal laag sorrie ik kijk het nog ff aan |
Citaat:
|
Citaat:
k was aleen blij da k nu mag blowen van me moeke en kreeg toen k stoned was daardoor inspiratie :d [Dit bericht is aangepast door Tiesch_ W (01-11-2001).] |
Kvinnum wel gaaf....
Als iets in je opkomt, wat je zelf goed vind, vind ik dat je ook het recht hebt om m te plaatsen. En beter dat je nu mag smoken van je ma. Me ma vermoord me al als ze hoort dat ik gewoon sigaretten rook. |
Citaat:
dank je k heb al heel veel reacties van m`n kammeraden gehad |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |