![]() |
Anime serie
Hoi allemaal
Ik hou van rpg games maar niet vanwege het spel zelf maar vanwege de storyline. Kent iemand een anime serie in rpg style? |
.Hack? Tales of Symphonia?
|
Naruto klinkt als jouw ding.
En 9 van de 10 rpg's hebben een wack verhaal tegenwoordig :( |
En hoe bekijk je dat? Gewoon met een YouTube playlist? Want ik kan er geen een vinden
|
Er zijn al heel wat afleveringen van, maar ik geloof dat er veel gewoon online gestreamed kunnen worden.
http://www.narutoget.com/cat/8-naruto-season-1/ Daar kan je alvast heel seizoen 1 kijken denk ik. Wel netjes bij aflevering 1 beginnen hm? |
Tales of the abyss, tales of symphonia, .hack, Makai sekai disgaea
BTW, ik vond naruto op een gegeven moment wel saai worden. Te veel gevechten die te lang duurden omdat er weer zo nodig iemand ergens over moet zeiken (hetzelfde geldt een beetje voor bleach) |
Citaat:
|
Alle anime's worden op een gegeven moment saai.
|
daar ben ik het niet mee eens ;)
de echte japans talige zijn echt niet saai, al ligt het er natuurlijk wel aan wel genre je kijkt |
Doorlopende animatieseries die het soap-format (90.000 verplichte afleveringen per jaar) hanteren zijn meestal vanaf de eerste minuut saai. Veel te fabrieksmatig allemaal. En met veel te veel lelijke stock-animations.
|
Citaat:
Maar ik ben verder ook geen expert. Ik vond FMA wel heel tof, en dan met name de eerste serie. Voor de rest vind ik eigenlijk het grootste deel van de anime overrated. |
voor anime ga ik altijd naar www.animefreak.tv
deze site heeft nooit problemen met afspelen series die je misschien leuk vind bleach naruto van hellsing Samurai Champloo anime`s worden nooit saai. vind het echt zonde dat ze met bleach gestopt zijn. wel kijk ik ze altijd ondertiteld maar wand engels ingesproken vind ik stom. |
Citaat:
|
dragonball wel, en idd daar moet ik je wel gelijk in geven die word saai:y
|
Dragonball Z is AWESOME. Maar een aflevering duurt 20 minuten en 5 daarvan is een stukje van de vorige aflevering :p en my god ja, die Freeze Saga was echt een hel. En toen het nog op tv werd uitgezonden, werd het ZO vaak herhaald vanaf daar :mad:
Verder kan ik de TS weinig tips geven, want DBZ was de enige animeserie die ik keek. Tenzij Pokémon ook meetelt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |