![]() |
mailtjes
ik ben een meisje van 14 en vind het leuk om een soort van "internet verkering" te hebben
een soort van relatie zonder dat je elkaar ooit zien maar elkaar alleen maar berichtjes te sturen is dit normaal??:eek: |
Komt me bekend voor :D.
Ik kan niet zeggen of dit normaal is. Het komt wel vaak voor. Maar het is wel zo dat je het niet als een echte relatie kan zien. |
Normaal is relatief. Maar waar jij het over hebt heeft natuurlijk weinig met een relatie of verkering te maken.
En nog minder met seks. |
Denk dat er op zich niks mis mee is hoor ;-)
Iedereen zit op internet, en ook via internet kun je mensen leuk vinden, en relaties hebben. Citaat:
|
Ja maar iemand nooit zien is toch wel anders, dan als je iemand via internet ontmoet en gaat afspreken.
|
Ach, je bent vast niet de enige.
Heb het zelf ook wel eens gedaan, alleen we wilden elkaar wel ontmoeten, maar ik mocht niet. |
dit heeft (hopelijk) niks met seks te maken dus ik verplaats het even naar liefde en relatie
|
oei sorry
|
Citaat:
|
ik wil het wel maar ik mag het niet van mijn ouders
|
Citaat:
|
jaah want miss is het een pedo mr ik heb toch foto's van hem en als ik nu een vriendin meeneem ofzo
|
Dan heeft de pedo 2 jonge meisjes om te grazen te nemen.
|
nou dan vraag je toch of je hem bij jou thuis mag uitnodigen op een moment dat je ouders er ook zijn? dan zien ze zelf dat het geen pedofiel is ;)
|
re: heyyy
Citaat:
|
Anders zorg je ervoor dat die jongen zijn cam aandoet..? En als je het nog niet vertrouwt dan kun je hem vragen om bijv. jouw naam op een briefje te schrijven en het laten zien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32. |