![]() |
netpanty's zijn ordinair
Ik vind netpanty's zonder gewone panty eronder erg ordinair om te zien op straat.
Vooral met open schoenen en rode nagellak. Eens of oneens. |
Oneens. Ik heb een netpanty met gedrukte spinnen erop, en die draag ik onder een zwart lolitajurkje met hakken of ballerina's. Ik vind er niks ordinairs aan.
En waarom zou een netpanty zonder gewone panty eronder meer ordinair zijn dan met? :confused: |
Vind het zo dellerig overkomen.
Ik doelde niet op de fantasie netpanty maar de mazen netpanty. |
Het ligt eraan hoe de persoon in kwestie er verder bij loopt, niet aan het dragen van netkousen/panty's.
|
Ik vind het niet ordinair. Ik draag ze heel veel en ik ben trouwens nog nooit, nooit ordinair genoemd. Maar leuk voor je dat we dat weten dat jij dat vindt :P
|
Het ligt eraan wat diegene verder draagt. Verder vind ik het best kunnen.
|
Citaat:
Trudie. |
Ja spannend voor thuis.
Ik accepteer ieder zijn mening. Daarom ook dit topic. |
Ik heb ook een netpanty, maar ik ben echt niet ordinair. Het ligt eraan hoe je het combineert.
|
Ik vind ze an sich wel mooi en niet per definitie ordinair. Maar ik snap de TS wel. Ze worden vaak óf door ordinaire sletjes óf (halfgescheurd en zo) door alto's gedragen :p
|
Ik vind eigenlijk dat het meestal het gezicht is dat iemand ordinair maakt, niet de kleding (uitzonderingen daargelaten). Iemand in "nette" kleding kan er nog steeds ordinair uitzien als ze een rotkop heeft. :p Andersom is veel bloot niet per se ordinair.
Ontopic: Ik vind het wel mooi, maar niet bij iedereen en zeker niet bij alle kleding. |
Dat was ook mn stelling
netpanty's kun je ook discreet dragen. |
Nee, dat was je niet stelling :P. Zoals je stelling er staat is het ja of nee of je netpanty's überhaupt ordinair vindt. Het antwoord is dan voor mij ook nee, want bij sommige mensen staat het wel gewoon goed, en uiteraard staat het bij bepaalde kleding (en personen) gewoon sowieso ordinair terwijl het bij andere mensen niet ordinair staat.
|
Een netpanty met een andere panty eronder lijkt me dan wel weer heel raar staan.
|
Waarom zou je twee panties over elkaar heen dragen?
|
Waarom niet?
|
Ik doe het weleens omdat het nu 's avonds te koud kan zijn voor een enkele panty. En een netpanty vind ik soms leuker staan dan twee normale over elkaar.
|
Netpanty's kun je leuk combineren met een gewone panty of maillot
|
Je hebt ook panties van 60 denier, die kan je ook gewoon dragen overdag. Denier is de dikte maat. hoe meer denier, hoe dikker de panty. Ik zelf draag kousjes van 15 denier, maar na 1 tot anderhalf week zijn ze al stuk. Dat krijg je met een panty van 60 denier moeilijker voor elkaar.
Toen ik nog aan ballet deed, heb ik ook weleens 2 panties over elkaar heen aangehad. Een roze en een zwarte (de zwarte aan de buitenkant dan) vanwege het razendsnel omkleden als je een voorstelling hebt. Maar verder vind ik het vreemd om twee panties over elkaar heen te dragen. Vind het ook vaag dat iemand een netpanty ordinair vindt (klinkt in mijn oren middeleeuws) terwijl ook massa's mensen in de zomer ZONDER panty lopen. Hoe vind je dat dan? |
Nee geen 2 over elkaar doe maar 1 gewoon
|
Dit topic is vier jaar oud. Als je graag over dit onderwerp wil praten kun je een nieuw topic aanmaken!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58. |