![]() |
Klaarkomen?
Ik ben een meisje van 17 en heb nu een half jaar een relatie met een
jongen, we hebben het er over gehad dat we beiden wel klaar waren om met elkaar naar bed te gaan. Nu zit ik ergens mee, als ik mezelf verwen en ik ben enorm opgewonden dan plas ik en het is geen urine want het ziet niet geel en ruikt niet. Maar het is altijd enorm veel, dus wat moet ik nu doen als dat gebeurd? Zouden jullie het erg vinden moest het jullie overkomen? |
Dat heet niet plassen, maar squirten. Dat is echt niet erg, je bent zeker niet de enige. Het geeft juist aan dat de jongen het goed heeft gedaan ;)
|
oké, dan ben ik toch al een beetje opgelucht :)
|
Misschien dat je vantevoren wel aan je vriend kan vertellen dat dat kan gebeuren, omdat ik me voor kan stellen dat hij er misschien van schrikt ofzo. Het komt niet zo heel vaak voor namelijk (maar is verder niet abnormaal ofzo).
En zorg dat je een handdoek bij de hand hebt, anders wordt het ook meteen zo messy. |
geil :)
|
Het is niet zo erg dat het gebeurt, het is juist lekker, maar hou we rekening met je beddengoed. dus altijd handoek neerleggen. anders moet je je bed weer verschonen. Nogal lastig als je net nieuw schoon beddengoed hebt gezet. geniet er van...ha...ha.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |