![]() |
.
] :confused:
|
Waarom moet het op een leuke manier?
|
met een lachband achter je.
|
Al is een lachband best een leuke optie, er is geen 'leuke' manier om zoiets te zeggen. Maak er gewoon geen geheim van en hou het simpel. Soms is het even 'schrikken' voor de mensen aan wie je het verteld, maar als je er zelf open over bent zijn anderen dat meestal ook.
|
Met een mexicaanse sambabal band die achter je aan loopt.
|
Als je het expres leuk of grappig probeert te maken loop je juist de kans dat mensen je niet meer serieus nemen.
|
Citaat:
Je kunt zeggen: ik eet van alle walletjes! Of je zegt: het gaat mij om het innerlijk, niet om de geslachtsdelen. Of je zegt: wie of wat mij dan ook wil hebben! Of je maakt er geen grapjes over die je niet eens zelf bedenkt. |
Je hoeft het ook niet te zeggen als random opmerking. Als het je gevraagd wordt of het gaat erover kan je toch altijd zeggen dat je zowel mannen als vrouwen interessant vindt?
|
Roep heel hard:"IK HOU VAN PIEMELS, MAAR OOK BEST WEL VAN KUT!"
|
Citaat:
|
Ik hou zowel van worst, als van mosselen (y)
|
Waarom op een leuke manier? En waarom moet je het überhaupt vertellen? En aan wie?
Je zou er natuurlijk ook gewoon normaal over kunnen doen, maar dat antwoord is zeker te voor de hand liggend? ;) |
Schrijf een leuke limerick. :)
|
Citaat:
|
Als ik jou was, zou ik er een musical omheen schrijven, met een denderende verhaallijn, inspirerende muziek en als verassend plot dat jij bi bent!
|
Er is geen leuke manier om dat te brengen.
|
Tegen je ouders? Uhhh, kom een keer met een jongen EN een meisje thuis en vraag of ze mogen blijven slapen!
|
'Ik wil me laten ombouwen naar het andere geslacht. Nee grapje maar ik ben wel bi.'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goh, mijn biologieleraar vertelde laatst dat IEDER mens in wezen BI is, of zou kunnen zijn.
En dat je zélf je keuze kunt maken, met bijbehorende gevolgen. |
De reacties in dit topic zijn werkelijk om van te gieren!!! hahahahah...
Maar goed, hoe breng je het leuk? Gewoon niet. Het is een serieus iets daar moet je ook maar gewoon serieus mee omgaan. Bij mij werd het me door m'n ouders gevraagd (lang verhaal), dus heb 't niet bepaald moeilijk gehad. En iemand anders heeft 't voor mij op Twitter gezet en toen wist ineens iedereen het :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33. |