![]() |
Mijn penis staat raar
.. klinkt best beschamend.
Wanneer mijn penis in slappe positie is dan staat hij recht vooruit, wanneer hij stijf is staat hij gewoon recht omhoog, tegen mijn buik aan.. zegmaar. Is dit überhaupt normaal, en is er eventueel iets aan te doen? |
Hoe die staat verschilt heel erg per jongen. Dat van jou is niet raar, ik neem aan dat je hem gewoon nog steeds wat naar voren kan duwen op het moment dat-ie stijf is?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is gewoon normaal hoor, hoe denk je dan dat hij moet staan?
|
Citaat:
|
Bij sommigen staat ie heel strak tegen hun buik aan als ie stijf is, tip: leg hem OMLAAG in je onderbroek of als dat irritant zit, alleen 's nachts. Bij een paar gasten werkte dat en stond ie niet meer zo heel strak tegen hun buik aan. Dus maybe het proberen waard? Succes iig. Laterssss.
|
Dat is juist goed. Het betekent dat je een goede erectie hebt. Het wordt pas een probleem als je de penis niet een beetje naar beneden kunt duwen om seks te kunnen hebben. Als dit zo is dan zou je (heel voorzichtig!) kunnen proberen om hem steeds iets meer naar beneden te duwen om de boel elastischer te maken. Heb je geen problemen met seks? Dan lekker zo laten!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55. |