![]() |
Twijfel over haar
Hoi mensen,
Ik ben een jongen tussen de 16 en 20 jaar oud. Ik heb halflang haar, en wil het graag weer kort doen net als vroeger. Alleen heb ik een beetje flaporen.. Hierdoor twijfel ik enorm of ik het wel kort moet laten knippen want met halflang haar valt dit helemaal niet op. Ik heb niet zoveel zin in om straks met kort haar opmerkingen te krijgen over mn oren... |
Dit past beter op Lifestyle, en ik heb de titel even aangepast zodat het duidelijk is waar het over gaat :)
|
Aan jou de keus Hunter.
|
Ik heb ook een beetje flaporen, ik vind het juist wel leuk, ik heb nu beide kanten van mijn haar geschoren dus nu zie je ze nog beter. Niks om je voor te schamen, waarschijnlijk valt het heel erg mee. Wat uitmaakt is de vorm van je gezicht bij een kapsel, en als daar kort haar goed bij staat staat het je vast mooier met flaporen dan lang zonder flaporen. :)
|
Citaat:
Het staat me ook goed, maar ik heb geen zin in opmerkingen over mn oren.. Ik kan heel goed doen alsof het me niet boeit wat mensen erover zeggen, maar dat boeit me natuurlijk wel.. |
Citaat:
|
je kunt het gwn kort laten knippen
alleen als je het erg vind dat mernsen iets over je oren gaan zeggen moet je het een beetje over je oren laten vallen |
Citaat:
Citaat:
|
Nouja, je moet dan oppassen dat het geen matje wordt, een matje staat niemand.
Maar tussen kort en halflang zitten nog wel wat dingen natuurlijk. Als je haar bv wel kort is, maar niet helemaal opgeschoren aan de zijkanten, valt je haar misschien niet over je oren maar zit het er wel omheen zodat je oren niet uitsteken naar opzij. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39. |