Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Veiligheidsspeld door oor, prijs? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1859477)

Crocodi1e 15-05-2012 15:04

Veiligheidsspeld door oor, prijs?

Ik wil graag een veiligheidsspeld door mijn oor, maar als ik het met een normale wibra-speld doe krijg ik sowieso infectie's. Dus ik vraag mij af, wat is ongeveer de prijs voor een steriele veiligheidsspeld van normale grootte + gaatje prikken?

fizzle-fluffy 15-05-2012 15:23

Ik zou gewoon dettol kopen of alcohol en daar de spelden in ontsmetten. En eerst bij een ervaren piercer een gaatje laten schieten en wachten tot dit genezen is voor je zelf dingen door je oor gaat steken.

Trimm Trabb 15-05-2012 17:31

Een veiligheidsspeld kóóp je niet steriel, die máák je steriel.

En verder wat fizzle zegt. Niet zelf in je oor gaan zitten prikken, want dan vraag je gewoon om problemen.

Reverend 15-05-2012 17:34

Lekker de massa volgen met een veiligheidsspeld door je oor :')

Maargoed, over een paar jaar kan je hier wel flink om lachen (Y)

Gewoon onder een vuurtje houden en zelf prikken wel, anders ben je pussy.

Diamera 15-05-2012 21:06

Als je nog geen gaatje hebt, is er toch geen professionele piercer zo gek om die met een speld voor je in je oorlel te gaan maken? Je moet inderdaad gewoon een gaatje laten schieten, dan kan je er later indoen wat je wilt als je het maar ontsmet. In je oorlel piercen ze gemiddeld voor €20-40 denk ik zo.

Crocodi1e 15-05-2012 21:09

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32539469)
Lekker de massa volgen met een veiligheidsspeld door je oor :')

Maargoed, over een paar jaar kan je hier wel flink om lachen (Y)

Gewoon onder een vuurtje houden en zelf prikken wel, anders ben je pussy.

Moet jij nodig zeggen met je Eazy-E

Trimm Trabb 15-05-2012 21:21

Niks mis met Eazy-E, kiddo.

En overigens heeft Reverend wel gelijk, maar daar kom je idd over een paar jaar wel achter. Been there, done that enzo.

Kareltje 16-05-2012 11:03

Ik vind het een beetje vreemd dat je van veiligheidsspelden ontstekingen krijgt, net alsof die dingen sterieler/schoner/whatever zijn dan gewone oorbellen. Mijn oorbellen liggen altijd overal en nergens en samen met alle andere sieraden in een doos. Daar zijn ze ook echt niet schoon en ik heb nog nooit ontstekingen gehad.
En mocht je zelf willen prikken, maak die veiligheidsspeld dan wel even steriel. Maar zodra je gaatje is dichtgegroeid (na, ik geloof, een week of zes) zou je er geen problemen meer mee moeten hebben.

Reverend 16-05-2012 11:34

Citaat:

Crocodi1e schreef: (Bericht 32540674)
Moet jij nodig zeggen met je Eazy-E

Een avatar vergelijken met een speld in je oor (Y)

Maar nogmaals; lekker doen. Wel genoeg foto's maken zodat je er later om smakelijk om kan lachen. En doe jezelf een plezier en draag het niet naar je sollicitaties.

Crocodi1e 16-05-2012 21:49

Citaat:

Trimm Trabb schreef: (Bericht 32540753)
Niks mis met Eazy-E, kiddo.

En overigens heeft Reverend wel gelijk, maar daar kom je idd over een paar jaar wel achter. Been there, done that enzo.

Ik zeg niet dat er iets mis is met Eazy-E hoor :P Ik vind een aantal van zijn nummertjes ook wel leuk om te horen ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57.