![]() |
Wie saait zal baantjes oogsten #1656
Citaat:
|
Oh, fijne verhaspeling. Pheebs, wil je het voor me fixen? Mijn foon weigert dienst inzake broodnodige correcties :(
|
Chick Rock 56
Lentekriebel 53 Stefenootje 44 Quintiano 38 fizzle-fluffy 38 Sarah 28 .sann 26 Martiño 25 Absinthe 24 Apate 22 Little Phoebe 22 Miekje* 17 Noedelhap 16 Uomi 12 Klaverhap 11 Cherry Springs 10 Chicka Little 10 Zeppelin 9 Trimm Trabb 8 Qandy. 6 Paranoide 4 Nemo 4 mollerator 3 Lorelei 3 Turk February 3 moesasji 3 Lusi 2 florisbaas 2 michellewhoelse 1 Neko* 1 |
Nou, het verdient niet echt chill. Veel studenten die ik ken (oke, vooruit, dat zijn jongens die verstand hebben van computers en shit) werken voornamelijk bij bedrijven en fixen dingen met computers en krijgen daarbij ongeveer het driedubbele betaald.
Maar ja :O ik heb dat verstand niet, en met wat ik studeer kom je ook niet echt aan de bak (:D:D:D HAHA :() dus dat schiet niet op. |
Mhm. Maar horeca is weliswaar sociaal een stuk leuker, lijkt me. En wellicht ook relaxter qua flexibelere werktijden.
|
Tsja. Hangt er maar net vanaf. Volgens mij heeft iedereen het prima naar z'n zin met z'n baantjes. Over baantjes gesproken, ik moet nog iets doen, en ik heb geen zin.
|
Citaat:
|
sorry phoebe, ik stuur el en stuk taart met de post . :y
|
Apaat, jij mag ook wel de TT aanpassen :o
|
Wat is er met de TT?
|
Ha, je moet niet editen, daar lees ik overheen :D
|
ik?
|
Oh. (Y) Phoebe heeft het al gefixt.
|
nog een half uur en dan komen de verwende kut kinderen van een kennis.
|
Citaat:
Citaat:
|
dan wordt het telepathie taart.
|
Citaat:
|
Niets sorry. Scheelt mij weer! Ik kom om in het werk!
|
Citaat:
Citaat:
Ik ga maar eens wat te eten zoeken. Houdoe! |
Eet smakelijk!
|
in juni naar de ardennen met school (N) veen en grotten onderzoeken een dag lang.
|
Meh, net een afspraak gehad bij een potentiële klant, waarbij ze een videofilmpje wilden maken met animaties van mij erin. Maar nu blijkt dat er voorlopig eigenlijk niet zoveel (of geen) geld beschikbaar is om mij van te betalen. Dus of het doorgaat is nog maar de vraag. BUMMER.
Allemaal dankzij die kuteconomie en kutcrisis. Ik heb zin om bankiers en politici aan een hoge boom op te knopen :mad: |
Hmm ik geloof dat ik vandaag voornamelijk met rust gelaten wil worden. Jammer dat mijn gewaardeerde collega's daar anders over schijnen te denken.
|
gedver , het avondeten was niet te eten vandaag #barf
|
Maar je hoefde ten minste niet zelf te koken, of wel?
|
Citaat:
dat was wel beter geweest _O_ ben de enige in dit huis die kan koken |
Ik zou vooral aanbieden dat je elke avond wil koken voortaan! (y)
|
Wees blij dat je te eten krijgt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet m'n eigen eten kopen en maken. En dan maar hopen dat 't te pruimen is. En zo niet, dan moet ik 't alsnog opvreten. HET LEVEN IS ZO ONEERLIJK!!! :'( :'( :'(
|
Citaat:
|
ik zeg dat ik me eten niet lekker vond en dan krijg ik DIT soort reacties :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:
|
Het is gewoon een beetje ondankbaar. Je moeder heeft ongetwijfeld haar best gedaan en dan zeg je dat het niet te vreten was.
Als je iets niet lust, oké, maar dit is gewoon niet aardig. Plus, kindjes in Afrika enzo. |
nope, opwarmaaltijd van de albert heijn
|
Dan kook je zelf maar. Die maaltijden zijn prima te pruimen namelijk.
|
Citaat:
over de rest van de maaltijden van de albert heijn ben ik wel te spreken hoor :) |
Dan zeg je 'mam, ik vind hutspot niet lekker, kun je de volgende keer iets anders voor me halen?'
|
al gedaan ;)
en ik stel voor dat we deze discussie bëeindigen want niemand heeft wat aan een debat over hutspot :D |
Citaat:
|
nee maar grapje ik snap het ook wel enzo :p *aai en chocolade voer*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had zo'n iglo-diepvriesmaaltijd met zalm. Nu weet ik weer waarom ik anders nooit zalm eet. Smaak blijft zo hangen. :(
|
Zalm.<3
|
Ik vind het maar niks, een flutdiscussie over de hutspot van een recalcitrante puber met first world problems.
|
Verbetersuggestie? :)
|
Ik heb net een degelijke maaltijd van de AH gegeten. Ik wil eigenlijk zo gaan hardlopen, maar ergens wil ik het ook weer niet. Nouja ergens, m'n benen willen het niet.
|
Ik ga zo een cup-a-soup van de AH eten als avondeten omdat ik te lui ben om ingredienten te gaan halen waarna ik die in een pan ga opwarmen :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17. |