![]() |
vriendschap
Ik zoek zoveel mogelijk gedichtjes over vriendschap
schoolwerk100@hotmail.com Teddybeertje Help mij alvast bedankt |
Like losing you
I feel it more than ever Don't know what to do looks like friends for never Like losing a best friend and now it's for real We have reached the end will the pain ever heal? Like losing you a friend I've never had Can we survive this? and is it all that bad? Don't want it this way but it seems it is better It's what we both say so no more us, we, together? If we try again will we make it? Can we forget this or do we have to face it? Like losing a best friend... and it hurts. ___________________________________________ Kheb deze tijdje terug hier al geplaats onder me vorige nick (just_me). Heb geen zin om t te meelen. Beetje negatief of sad, maar wel over vriendschap. Khad toen ruzie met me niet-meer-beste-vriendin. -x- Ilse... |
Vrienden
Als je lacht, als je huilt, dan zijn ze er, je vrienden... Maak je plezier, of heb je problemen, dan zijn ze er, je vrienden... Zonder vrienden, mis je een hoop, ze maken het leven leuk, je vrienden... (gedichtje, positief, over vriendschap, tijdje trug alweer, misschien een half jaar geleden dat dit op DoP stond) |
hartelijk dank
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15. |