![]() |
Aankomende vakanties?
Waar gaan de tripjes of vakanties de komende paar maanden heen? Ga je voor een warm land, ga je zuipen of wordt het een culturele vakantie?
|
ik blijf dit jaar in nederland :( ik wou graag naar oostenrijk, frankrijk of spanje maar we gaan niet
maar we hebben een sta caravan op een camping hier in de buurt dan zijn we daar de halve vakantie en voor de rest zien we het wel zolang het weer hier maar mooi is vind ik het goed :P |
Citaat:
|
How about the TS? :D
Ik ga deelnemen aan een 4 weken durend studiebeurs-programma voor 20 5VWO'ers uit Nederland naar Duitsland:). Denk dat het dus een beetje een culturele vakantie wordt. |
Binnenkort weekendje Londen (Ineens England-België meepakken) en weekend Parijs en Berlijn. In augustus nog drie weken, naar Rhodos. En nog tussenstopje in Bosnië (Sarajevo)
|
Ik ga ruim 3 weken naar Frankrijk en misschien nog een paar dagen naar Londen.
|
Ben eigenlijk nog nooit in Londen geweest, wel al paar keer het noorden van de UK. Iemand tips om te bezoeken op een zondag? Aangezien zaterdag, heel de dag voetbal wordt.
|
Ik ga op 2 juni, 10 dagen met mijn vriend naar Kroatië
Ik hoop op zonzonzon:) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga sowieso met mijn vriend 2 weken lekker rondtrekken in het midden en zuiden van Frankrijk. (y)
Verder nog niet echt een idee, veel dagjes weg waarschijnlijk. En misschien ook nog met mijn ouders mee, maar dat ligt eraan waar ze heen gaan en of ik per se mee moet. :p |
Concert at Sea, door Europa touren met de auto, Lowlands. Dat staat in ieder geval nu al op de planning (Y)
|
2 weken naar de malediven (met mijn ouders uiteraard) en misschien nog een weekje londen!
Een relaxvakantie dus :) |
Naar Turkije Bodrum
|
Concert at Sea! En met vriendinnen dagjes weg, en wss moet ik mee met mijn ouders..... waar ik niet echt zin in heb.
|
Ik ga 4 weken door thailand trekken met mijn mammie echt veel zin in
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |