![]() |
rimpelcrème
Ik gebruik regelmatig de rimpelcreme van mijn moeder,
gewoon omdat het zo lekker ruikt & mijn huid word er zo lekker zacht van:bloos: maar is dit niet verkeerd voor de huid ofzo? |
Nee, dat maakt niks uit. Die crèmes werken niet tégen rimpels, maar je krijgt er ook geen rimpels van als je het wel smeert ;)
|
Als het heel vet is zou je er puistjes van kunnen krijgen, maar als je daar geen last van hebt dan, eh, heb je daar geen last van.
Vraag wel even of je moeder het niet erg vindt, soms is zo'n creme best duur :p |
Kun je als alternatief niet bijvoorbeeld nivea gebruiken? Dat is niet zo duur. Ik weet alleen niet of je dan een te vette huid krijgt ofzo.
|
Maar ze gebruikt het juist omdat het lekker ruikt ;) Nou ruikt nivea ook best lekker vind ik, maar dat is natuurlijk anders dan een luxe creme. Misschien zelf iets kopen wat je lekker vind ruiken of voor je verjaardag vragen oid?
|
Bedankt iedereeeen, ik gebruik het lekker nog steeds, geen last van pukkels ofzo :)
|
http://www.gezondheidsnet.nl/tips-vo...op-jonge-huid-
Naja, zoveel van die onderzoeken zijn gewoon onzin. |
dat is ook een onzinnig onderzoek. net als al die onderzoeken die "bewijzen" dat die cremes wel iets doen
|
Baat het niet, dan schaadt het niet ;)
|
Dat is natuurlijk niet helemaal waar ;) als het je geld kost zonder dat die crème iets doet schaadt het je net zo goed
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |