![]() |
I'm saaixy and I know it #1657
|
Of is deze al geweest?
|
Stomtoevallig heb ik net Noah aan staan *o*
En Pheebs; vóel hoeveel weerstand die spatiebalk je geeft, je vóelt toch wanneer het too much gaat worden? :D(N) |
Gebruikersnaam Berichten
Quintiano 76 Noedelhap 51 Stefenootje 42 Martiño 33 Chick Rock 27 Little Phoebe 25 Trimm Trabb 24 Sarah 24 Lentekriebel 20 fizzle-fluffy 19 Apate 18 Lorelei 18 Turk February 16 Chicka Little 14 Klaverhap 12 Absinthe 12 xVeerle 10 Uomi 9 Commendatore 9 Havock 8 Paranoide 6 florisbaas 6 Zeppelin 6 Lusi 4 Cherry Springs 3 Zubfeya 2 Miekje* 1 Strobe! 1 Carn 1 .sann 1 moesasji 1 mollerator 1 Qimm 1 Wat een leuke top 3! |
Yay ik win!
En geheel in stijl van de TT: |
Goedenacht! beneden is de LAN gaande en ik lig in bed met twee pyjama's aan want het is best koud vannacht maar ik ga niet het raam sluiten.
|
Quintiano 76
Noedelhap 51 Stefenootje 42 :eek: |
Wil je, gezien de dag, een MMV triootje? ;):bloos:
|
Ik sta voor het eerst ook hoger dan de middenmoot. Lekkah.
edit: :eek: |
Citaat:
|
Kwinsie, over covers gesproken, deze vind ik duizent awesome:
Mss mede omdat ik fan ben van deze knakker (Tom Basden: Schrijver/scenarist, komiek, acteur, beste vriend van mijn toekomstige man), maar ik vind het knap dat hij een nummer van Abba goed te pruimen heeft gemaakt. Dit is overigens z'n meest 'serieuze' nummer. De rest is vooral grappig bedoeld. |
Citaat:
|
Ok ik ga slapen, truste (y)
|
Ik verveel me, heb zin in uitgaan en dansen. En dat heb ik echt NOOIT.
|
Mijn laptop is bijna leeg, maar ik wil niet opstaan om de lader te pakken, omdat ik in de veronderstelling ben dat ik zo naar bed ga.
|
Citaat:
|
*zet de prik klaar voor het feestje*
|
*laatste restje whisky van plank pakt*
|
*neemt happy hardcore mee*
|
Nohh whisky! Daar heb ik nu ook wel zin in :o
|
*trekt slettenoutfit aan*
|
*deelt toetertjes en feesthoedjes uit*
|
*heeft trek in WR*
|
Nog 1 sigaret en dan naar bed!
C-c-combobreaker. |
*vraagt zich af wat een WR is, vast geen wereldrecord?*
|
Citaat:
|
*checkt of er nog Kahlua en wodka is, evenals wat ijs en melk*
|
Citaat:
|
DUH!
Oh, ik herinner me nog de goeie ouwe tijd van WR's maken in een 1,5l fles melk en drinken in de bus en de volgende ochtend bij het ontbijt. <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu heb ik zin om voor de duisentmiljardste keer TBL te kijken.
edit: Volgens mij is dat ook één van de weinige films die ik zó vaak gezien heb en in zulke verschillende "omstandigheden" (lees: van broodnuchter tot ernstig van de kaart, categorie vijf minuten het DVD-menu'tje bestuderen) :D |
Citaat:
|
hmm, WR's... Ik heb er speciaal een gifje voor gemaakt:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m4...umd9o1_500.gif (nou ja, niet echt, maar ik heb 'm net gemaakt en vond 't wel passen. :o) |
Nom, ik heb vanavond citroen-kokoscakejes gebakken en die ben ik aan het opvret'n, maar het glazuur wat erop zit lijkt net op man-juice. Ewwww. lolol.
|
Hoe weet je dat dan Trimm, als überpanda? ;)
|
Ik ben een uberpanda met ervaring, dat weet je toch. English man-cream, mmm.
|
|
Leven die nog? :|
|
Citaat:
|
Noooooo ik ben al wakker
|
Weeronline beweert dat het twee weken lang mijn lievelingsweer gaat zijn <3
|
Nee, nieuwe pogingen tot slapen zijn jammerlijk mislukt.
Dan maar opstaan! |
helemaal vergeten dat het stomme hemelvaart is en zondagse dienstregeling. Stond ik daar een half uur te wachten op de bus! Wel in het zonnetje gelukkig.
|
Sam vertelde mij dat hij wist wat pasen, hemelvaart enzo inhield en lichtte zijn antwoorden toe. Als laatst : 'en op bevrijdingsdag werd jezus bevrijd!'
:D:D:D:D :cool: |
Goeiemorgen!
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ZONNETJEEEE.
Hier tegenover zijn ze keihard muziek aan het draaien. Lang leve hockeyfeest. :) |
Waarom kunnen kinderen niet gewoon buiten spelen / basketballen zonder al dat geschreeuw? En dat gestuiter van die KUTBAL, daar word ik echt helemaal kniftig van!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26. |