![]() |
Meisje vertellen dat ik niets wil
Ik ga al sinds de eerste met een meisje om, maar ben haar een tijd geleden uit het oog verloren door verschillende roosters en lestijden. Door een gezamenlijke vriendengroep ben ik haar weer tegengekomen. Als ik uitga breng ik altijd de mensen die alleen zouden moeten fietsen naar huis omdat ik degene ben die het beste tegen alcohol kan. Nu breng ik haar de laatste tijd ook wel eens naar huis, en door de gesprekken die we oa. daar hadden zijn we goede vrienden geworden. De laatste tijd merk ik aan haar dat ze met me probeert te flirten, dit merken andere mensen ook. Ze heeft tijdens het fietsen dronken verteld dat ze geil was en wilde dat ik mee naar binnen ging om nog wat te drinken. Ik schrok hiervan en heb toen snel een smoesje verzonnen. Hoe kan ik echter de volgende keer laten weten dat ik haar alleen als vrienden wil en niet meer zonder haar pijn te doen?
Alvast bedankt |
Friendzoned...
Maar ff serieus, ik denk dat je het beste kunt vertellen (als ze nuchter is natuurlijk). Het is beter nu dan wanneer ze nog meer verliefd op je is, het komt nu zachter aan dan dan. |
"ik wil je alleen als vriend"
|
"Ik vind je niet aantrekkelijk."
|
"Ik zou je nooit doen"
|
Wat dacht je van "ik breng je naar huis als vriend, en ik ga niet met je mee naar binnen"
|
Wat voor smoes heb je gebruikt eigenlijk? Misschien heeft zij het er toen ook maar wat uitgeflapt en heeft ze het al door. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, als je die kans toen al niet met beide handen aangepakt hebt zou het haar al duidelijk moeten zijn dat je niet geïnteresseerd bent. Als ze het nog eens probeert mag je dus gewoon wat botter reageren tot ze het wel begrijpt. |
Ze heeft haar excuses aangeboden en heeft gezegd dat ze het nooit had moeten zeggen, ik heb haar verteld dat ze me alles kan vertellen en dat ik haar meer als een goede vriendin zie :)
|
Waarom heeft ze haar excuses aangeboden? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
http://i675.photobucket.com/albums/v...rat-not-jb.jpg |
Haar pijn doen gebeurt sws ofje het wilt of niet. Je zou het alleen minder erg maken door het niet tegen iedereen te vertellen. Ik zou gwn eerlijk tegen haar zeggen dat het niks wordt en dat je haar graag als vriendin(mattie) wilt houden
|
zeg gwbn: ik weet niet wat jij wil maar ik wil je gewoon als normale vriend. Het is idd erg rot om het te zeggen succes ermee
@offtopic: wat is friendzoned nou? Kom dat vaker tegen op het forum- |
Citaat:
Het komt van het punt dat meisjes schijnbaar in de eerste paar seconden van de eerste ontmoeting je indelen in de groep "datebaar" of "ondatebaar". En al doe je zo je best als je bij die groep "ondatebaar" zit zit je in de "friendzone" je kunt doen wat je wilt maar blijft altijd alleen haar "beste vriend" op zijn best. Teminste dat is de gedachte erachter. ;) Het is gewoon een blauwtje lopen omdat de ander je niet aantrekkelijk vindt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26. |