![]() |
extensions
hee allemaal,
ik ben een meisje van 14.en ik had heel lang haar.. Mijn standaard kapper vond het altijd geweldig dat ik zo'n lang haar had, maar die kapper is ook heel erg duur.. En dus wilde papa en mama dat ik een x een andere kapper ging proberen. Dat heb ik gedaan en op advies van die andere kapper is er een heel stuk van mijn haar afgegaan. Dit vind ik echt zonde en ik wil heeeeeellll graag mijn lange haren terug. De makkelijkste oplossing zou volgens mij nu zijn 'extensions'.. Maar het liefst wil ik clip in extensions, heeft iemand ervaring? weet iemand waar je ze kan halen? liefst niet te duur? zijn er nog andere oplossingen? xxx |
De makkelijkste oplossing is afwachten tot het weer aangegroeid is, denk ik eigenlijk. En is het nu echt kort of gewoon 'minder lang'?
|
Citaat:
http://forum.girlscene.nl/forum.php/...essages/106630 Ik wil ook héél lang haar en mijn haar is van heel kort (maart 2010 laatste kappersbezoek) inmiddels gegroeit naar redelijk lang (ongeveer 40 cm)\ Citaat:
|
Als je haar niet echt kort is, maar alleen 'korter dan verwacht', dan zou ik gewoon wachten. Ten eerste went het en ten tweede is het zo weer aangegroeid.
|
dankje voor de reacties, even om aan te geven hoe kort het nu is.. Mijn haar kwam tot mijn kont zeg maar, en nu is het tot iets over mijn schouders.. Maar alvast bedankt, ik denk dat ik er wel uit kom.. natuurlijk zijn meer reacties altijd welkom ;p
xx |
Gewoon wachten? Of is dat te logisch?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |