![]() |
Op je buik liggen.
Ik heb echt even een domme vraag hoor, maar kan je op je buik liggen als je een stijve lul hebt? Ik vroeg het gister aan een jongen want ik was op een soort kamp, en zijn antwoord was 'daarom lig ik ook op m'n zij!' maar dit leek me niet echt serieus... Dus kan dat, of doet dat pijn?
|
Het lijkt me dat het gewoon kan hoor en als je het niet weet kan je het altijd nog proberen
|
Dat kan ja, hoewel ik het op hour of beton niet zou aanraden. (niet dat het pijn doet oid maar het is oncomfortabel)
|
Kan prima, het doet zeker geen pijn ofzo.
En op een betonnen vloer liggen is hoe dan ook oncomfortabel, ook zonder stijve. |
Het lukt wel, maar is oncomfortabel, gewoon op mijn zij of rug is fijner :)
|
zeer oncomfortabel maar normaal ook niet zo prettig
|
Ik weet niet of je weleens een jongen naakt gezien hebt in seksuele context, maar een stijve penis wijst dus niet recht naar voren, eerder een beetje naar boven. En als hij wel een beetje naar voren wijst, is het meestal niet pijnlijk hem helemaal tegen de buik te vouwen. Ik dacht vroeger ook dat ze recht naar voren stonden, dus ik denk ik zeg het even. :o
|
Citaat:
Haha dit wist ik wel, maar ik wist niet dat dat helemaal niet pijnlijk was om hem tegen de buik te vouwen. Ik dacht zo van, zit er zo'n harde 'staaf' in je buik gedrukt haha ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en hoe is het als meisje om op je buik te liggen?
|
Op een matras prima, op de grond oncomfortabel ivm tetten.
|
Citaat:
Heb je dan ook niet last van je borsten? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |