![]() |
Spontaan stijve krijgen.
Ik krijg soms als ik op school ben spontaan een stijve als ik aan niks denk....
Hoe kan dat... want het is soms irritant... soms krijg ik een boner tijdens de les :s |
ik krijg ook wel eens zomaar en stijfe op school, maar ik weet ook niet hoe dat komt.
|
heb ik ook wel eens last van. ik weet ook niet waarom. soms is dat wel spannend maar meestal iritand.
|
Dat is normaal tijdens de puberteit. Als je wat ouder wordt dan wordt dit minder.
|
Wat Stefenootje al zegt, het wordt minder. Ik had het vroegah ook veel vaker, maar nu bijna nooit. Een stijve bij wiskunde... Gelukkig komt dat nooit meer voor. :D
|
ik krijg er soms 1 voor de klas..
|
Kan inderdaad zomaar uit het niets gebeuren, hoeft ook niet te betekenen dat je op dat moment opgewonden bent. Meestal wanneer je afleiding zoekt of er niet meer aan denkt is het zo weer weg.
|
Citaat:
|
ik vind een stijve krijgen op school wel spanend
|
Citaat:
|
had ik vroeger ook
|
Heel misschien helpt vaker rukken een beetje. Verder zeggen ze: een wat strakker zittende onderbroek (dus geen wijde boxer) en een wat wijdere broek erover kan schelen, omdat je zaakje dan niet zo heen bungelt. Doordat ie dan minder gestimuleert wordt, krijg je minder snel een stijve. Succes. En je kan ook een shirt dragen die over je kruis valt als je staat. Dan ziet niemand het. ;)
|
En voor mensen die een stijve op school geil vinden.. op de plee op school kan je ook prima even snel rukken. :) wel eens gehoord dat het ook in de klas gebeurd met hand in de broek, maar dat lijkt mij niet zo'n handig idee..lol
|
Ow dat heb ik ook zo vaak! Tja wat je er aan doed? Niks.
Hoort nou eenmaal bij de puberteit. |
Wen er maar aan boy! Een piemel is redelijk zelfstandig en denkt af en toe eens ff kijken of ie het nog doet, zonder toestemming van de eigenaar af te wachten.
|
Dat gaat nog wel even zo door gaan, want het hoort erbij. Dus probeer 'm wat te camoufleren, want voorkomen gaat je toch niet lukken.
|
Ducktape! (y)
|
Vanaf 01:00 wordt het uitgelegd ;) |
haha mooi filpje :p
maar het klopt ik heb het ook vaak gehad toen ik wa jonger was maar nu ben ik 18 en is dat wel een pak vermindert ze |
Ja, daar heb ik wel eens last van.....nou ja last, het gebeurt gewoon.:o:D
|
dat hebben meiden ook hoor,maar dan ietsjes hoger,mijn tepels b.v.die worden stijf.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |