![]() |
Schaamhaar jongens
Hallo,
Als een jongen zijn schaam haar scheert waar moet ik rekening mee houden?? Ik wil ook mijn bilbaat scheren maar ik kom daar niet goed bij. Hoe kan je dat het beste doen Wat vinden jullie mooier dames? Volle bos, bijgewerkt of kaal? Of bij gewerkt en kale ballen? |
Hier zijn al duizenden topics over, ik zou even zoeken als ik jou was. Verder heb ik geen idee wat een bilbaat is (bedoelde u: bilmaat?) Consensus is dat 14 jarige chickies het kaal willen en dat de volwassenere dames van het forum het liever bijgewerkt zien meende ik.
|
Volgensmij bedoelde hij bilnaad. maar eehms op je hurken zitten (onder de douche ofzo) en dan tussen je benen door naar achter?
|
Gwn kaal houden als je het mij vraagt
|
Jongens die schaamhaar scheren zijn gay. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omg
|
Ieder zijn smaak maar helemaal kaalscheren vind ik niet nodig, beetje trimmen wel. Je hoeft er op je 16e toch niet uit te zien als een kleuter? Nog 2 tips je bilnaad is idd moeilijk te scheren, kan evt wel met harsstrips(AU!) en als je je zak wil scheren met tondeuse voorzichtig zijn want als je je vel niet goed strak trekt kunnen de tandjes van de tondeuse zich vastbijten en dat is geen feest!
|
Als ik seks heb met een jongen dan vind ik de penis eerlijk gezegd belangrijker en interessanter dan het haar eromheen. Het interesseert me echt niks of dat 'bijgewerkt' of weg s of wat dan ook. (natuurlijk is die jongen met wie ik seks heb mijn vriend en vind ik het ook vooral belangrijk dat hij zich er zelf goed over voelt, waarschijnlijk zou ik bij een ONS meer eisen hebben). :o
|
Citaat:
Maar ieder z'n smaak uiteraard |
Citaat:
Dat vind ik echt onzin, ik vind zelfs kaalgeschoren zowel als bij mezelf als die van bij een ander veel geiler, Maar oke ieder z'n mening. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongens met een geschoren penis, en het geil vinden zijn Gay :facepalm:
|
Citaat:
En soo what, heb je iets tegen homo's ?? Motte ff hier komme dan breek ik je kaak in 2en. BAM !!! |
Jongens, beetje lief doen graag. :Y
|
Citaat:
|
Er zit een verschil tussen 'bijhouden' en 'kaal scheren' en ik denk dat er in dit geval (hoe en of je je schaamhaar bijhoudt) ook heel veel verschil zit tussen jonge mensen en mensen die al ouder zijn. Het is pas iets van de laatste tijd dat alles heel glad en kaal moet zijn en haar vies is, geloof ik zo. En je komt nog genoeg meisjes tegen (wel op dit forum) die alles glad maar kinderlijk eruit vinden zien.
En ik vind het niet zo aardig om hele groepen mensen af te schilderen als beunhaas of gay aan de hand van of ze wel of niet hun schaamhaar weghalen/bijhouden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
^Waarom?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet doen wat je zelf fijn vindt. Ik meen dat mannen het vinden jeuken als er stoppels komen. Mijn partner trimt al zijn haar. Lul is mooi glad en schaamstreek kort getrimt (zelfde geldt voor de oksels).
Je bilnaad scheren, heb ik nog niet gezien bij een man. Ook dat kan je gewoon kortmaken (ik vind het niet nodig om dat te scheren). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59. |