![]() |
Mode enquete + prijzen
Hoi iedereen,
Ik heb voor school 100 ingevulde enquêtes nodig. Zouden jullie willen helpen? Er zijn prijzen te winnen! Namelijk een Douglas en Fashion kadobon. Ik zou jullie willen vragen om na het invullen van de enquête een berichtje achter te laten, zodat ik de prijzen kan weggeven. Na 100 enquêtes (nog 40 te gaan) zal ik de prijzen verloten. Link van de enquête: https://vueconomics.qualtrics.com/SE...INiNX1qDns3jSc Alvast bedankt! |
Je enquête herinnert me eraan dat het fijn zou zijn als ik straks eindelijk 'vwo' mag invullen als hoogste afgeronde opleiding ipv 'basisschool'. Ik voel me altijd zo dom dan. :P
En ingevuld! Overigens bij dingen die vragen of je ook dingen van de website zou kopen heb ik negatief gereageerd, maar dat komt niet door de website, maar door de prijzen en dat ik zoveel geld niet over heb voor kleding. Daarom zou ik ook niet zo snel terugkomen, en dat ligt opnieuw niet aan de website op zich. Dat element ('heeft het niet bezoeken van de website met de website of met andere elementen te maken') miste ik een beetje in je enquête. Of nou ja, ik zou het zelf wel willen weten als ik de enquête afnam. |
Citaat:
Bedankt voor het invullen! Je maakt kans op een van de prijzen.. Fijne dag nog! |
Ingevuld! Hetzelfde als Em eigenlijk, ik heb gezegd dat ik niet zal terugkomen op de website, maar dat ligt ook aan de kleding die verkocht wordt en niet aan het design van de website. Dit komt niet terug in de enquete.
|
Citaat:
Bedankt voor het invullen. Jij maakt ook kans op een van de prijzen! Nogmaals bedankt en een fijne dag verder.. |
ingevuld
|
Citaat:
Bedankt voor het invullen!! Ik zet je op de lijst voor de prijzen.. Fijne dag!! |
Citaat:
|
Ik vond sommige vragen wel logisch te beantwoorden, als jongen is het wel min of meer logisch dat ik er niet terug kom, de link was per slot van rekening naar het webshopgedeelte voor vrouwen. Het design vond ik echter wel mooi.
|
Citaat:
Bedankt voor het invullen! Fijne dag! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32. |