![]() |
spaans&meer
Hoi hardlerende studenten :evil:
ik krijg op school spaans en gaat wel redelijk wil niet zeggen goed maar ga lekker veel leren weet iemand misschien welke taal ook wel leuk is om te leren en redelijk makkelijk niet zoals pools met van die tig naamvallen een vriend van mij is pools maar als hij pools praat denk ik echt van help laat hem zijn mond houden whaha:p Liefs me *O**O*xxx |
Zelf vind ik Frans heel erg leuk, geen naamvallen en het klinkt ook goed. En sommige dingen lijken wel op Spaans of doe je Frans al? En je kunt misschien ook Latijn doen, veel woorden van het Spaans Italiaans en Frans komen daarvan af.
|
Ik vind Zweeds erg leuk. Lijkt redelijk op Nederlands dus niet moeilijk te leren en ik vind het de beklemtoning zo leuk.
|
ik vindt frans moeilijker dan spaans:p en is italiaans wat daar zit ik nu ook al een tijdje over na te denken :p
|
Duits is een leuke taal, de naamvallen weet je binnen 3 weken uit je hoofd en met Duits heb je grote voordelen bij een Europese carrière.
|
Latijn vind ik persoonlijk om te leren, en het is een stuk makkelijker dan doorgaans gedacht. Nadeel: je zult moeite hebben mensen te vinden die Latijn spreken.
|
ga eerst de basistalen leren je zit nu dan wel in de leeftijd waarbij je veel onthoud maar je krijgt al meer dan genoeg en dan moet je na een zware dag met veel huiswerk ook nog eens italiaans voor je pakken nou dat wil je niet:P
|
Citaat:
|
dan moet je dat doen maar als je te weinig vrije tijd overhoud tja......
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35. |