![]() |
MBO opleiding ingeschreven, maar wil Havo
Ik heb nu examens, deze week nog maar 3 examens te gaan en 4 te gaan als ik de wiskunde examen van vandaag mee tel.
In principe ben ik aangenomen op de havo, en ik verwacht natuurlijk dat ik slaag voor mijn examens. Ik kan dus volgend jaar naar de havo als ik geslaagd ben volgens mij. Ik heb alleen 1 twijfel. Ik heb volgende week intake op het ROC leiden (mbo opleiding). Zal ik me hiervoor uitschrijven aangezien ik echt niet naar het mbo wil en echt naar de havo wil. Iemand een advies, want ik wil geen tijd en geld eraan verspillen aangezien ik toch naar de havo wil gaan. |
Geld hoef je nog niet uit te geven voordat je weet of je geslaagd bent voor het VMBO TL, lijkt me. En een intakegesprek kost niet veel tijd. Ik zou dat voor de zekerheid doen, tenzij je (als je zou zakken) toch volgend jaar opnieuw de vierde klas VMBO TL gaat doen.
|
Citaat:
Kost me wel geld want ik moet erheen reizen en 2 uur lang een test maken.... -.- Ik ga me uitschrijven denk ik... Of tenminste verzetten tot na mijn examens met smoesjes :P |
Ik zou dat laatste dan maar proberen ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb maar een email gestuurd ze nemen niet op. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02. |