![]() |
Glee
ik ben fan van glee
wie kent dat en wie vindt dat ook leuk?:) |
Ik vind het ook leuk ja :y
|
Wel van gehoord. Waar gaat het over?
|
Citaat:
|
Het gaat over een stel mensen in High School en die hebben een zangclubje, Glee Club. En ze coveren van alles, van Alice Cooper tot Britney Spears. Ik vind het briljant, maar zoals je ziet, zijn de meningen verdeeld.
Ik zou het gewoon eens proberen. Ik raad je wel aan om na aflevering 1 door te kijken, want die vond ik niet zo en ik ben toch blij dat ik ben blijven kijken. |
Glee is wel leuk maar ze coveren liedjes die te goed zijn om te coveren liedjes als Piano Man,Somebody to Love etc kunnen ze nooit evenaren ze komen überhaupt niet eens in de buurt van dat niveau
|
Het is allemaal erg stereotype en over the top, dus je moet het vooral niet te serieus nemen, maar dan is het wel leuk. Al vind ik eigenlijk de samenvatting van de vorige keer, aan het begin van elke aflevering, het leukst :o :D
|
Net de season finale gekeken en ik vraag me toch af waarom ik het steeds weer kijk :D (N) Maar wel fijn vermaak.
|
^Dat heb ik ook elke keer! Ik heb de seasonfinale nog niet gekeken, maar elke keer denk ik opnieuw: Omg, wat lelijk en erg en vies en Amerikaans en klef en bah. En toch kijk ik het elke keer opnieuw, en geniet ik steeds weer :o van dat heerlijk hersenloos gekweel, haha, prachtig!
|
Ik kijk het ook en vind het ook leuk. (Y)
|
Citaat:
|
Wat een klote aflevering! Ik vraag me trouwens wel af hoe ze dat gaan doen volgend seizoen, of is de halve cast er dan gewoon niet meer?
|
Citaat:
|
Het is opzich wel leuk, maar ik haat het dat ze liedjes coveren en dat die liedjes ook echt op een cd komen en dat die helemaal worden veranderd in de glee stijl.
|
Ah, top Wolter!
|
Glee rocks.
|
glee project is weer begonnen. vorige keer niet gekeken, deze keer geef ik het een kans
|
Ik heb het de vorige keer ook geskipt, omdat ik het gewoon niet snapte. De mensen werden niet voorgesteld, er waren geen voorrondes en dus heb ik gewoon de laatste 10 minuten van de laatste aflevering gekeken :o
|
ik vind het wel leuk, voorzover dat goed beoordeelbaar is na 1 aflevering. Heb wel zin om meer afleveringen te kijken :D
|
Oh, het is nu ook echt bezig. Zijn er dit keer wel voorrondes oid?
|
heb de eerste aflevering afgelopen week gezien.
Verder, nee geen voorrondes, klein mini voorstelletje en dan beginnen de opdrachten |
Ik heb de eerste seizoen van The Glee Project wel gezien. Vond het wel leuk (Y) Ga dit keer ook kijken.
|
Ik ben dol op glee, maar dat kan je vast wel zien..
Die covers van bekende liedjes maken het allemaal juist leuk, en mensen die klagen dat de 'orginele' liedjes worden verpest enzo, en dan? Ga dan niet kijken het gaat er ook niet om hoe het wordt gezongen of wat dan ook het gaat om de onderwerp van elke aflevering-_- daar past het liedje bij. Maarja jammer dat glee gestopt is met seizoen 3 :( |
Citaat:
en nee hoor, er komt gewoon een seizoen 4 |
Citaat:
oh, verkeerd gehoord dan gelukkig maar :D Dus wanneer gaat Glee dan stoppen? |
laat ik even in mijn glazen bol kijken...
|
Citaat:
|
Ik ben toch maar aan The Glee Project begonnen en omdat ik nu de auditierondes heb gezien, vind ik het al gelijk een stuk leuker. Ik zit nu bij aflevering 3 (Y)
|
Ik vind het ook best leuk, maar niet te lang aan een stuk! :D
|
Ik vind The Glee Project ook erg leuk :) Loop helemaal bij trouwens. LP, wie is jouw favoriet?
|
Wat is dat dan?
|
Aylin! En Blake en Shanna vind ik ook leuk :y Lily moet eruit, wat een irritant wijf zeg -o-
|
Citaat:
Citaat:
|
Waar ben je met kijken?
|
Heb aflevering 8 gezien. Woensdag komt 9 online.
|
Ooooooooh :D ik dacht dat ik keihard zou spoileren!
Maar goed, woensdag (Y) |
Nee joh sukkeltje, ik zei toch al dat ik helemaal bijloop ;) Maar inderdaad, ik kijk ook alweer uit naar de volgende ep!
|
Klinkt leuk! Als ik mijn scriptie af heb en op vakantie ben geweest, dan ga ik zeker even kijken.
|
Jaaa doen (Y)
|
Wat Phoebe zegt ja (y)
Ik merk alleen dat ik vaak voor de underdogs ben in dit soort series, vond
Spoiler
|
Eens!
Ik heb het al eerder gezegd in saai, maar ik
Spoiler
|
Jaaaaaa, ik vond
Spoiler
|
Ik vind haar mooi :o
Maar, wie hopen jullie dat er de volgende aflevering uitgaat? Ik:
Spoiler
|
Begonnen met Glee kijken met de vriendin, de films waren op >_<. We zijn bij afl.3 van SE1, dus nog heel veel kijkplezier:D
|
Oh leuk, het wordt ook alleen maar leuker (Y)
|
Leuke aflevering! Ongelofelijk dat
Spoiler
Heb zin in de volgende *o* |
ik vond het helemaal niet ongelofelijk, zij had niets aparts, sprong er op geen enkele manier tussenuit, niet negatief maar ook niet positief... vindikdanhe
|
Ik vond haar wel leuk!
|
ik vond haar niet niet-leuk, ik vond haar wat saai, beetje bland.
|
Hm wel jammer dat
Spoiler
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |