![]() |
Kant-en-saaie maaltijden #1659
zo!
Gebruikersnaam Berichten Stefenootje 65 Quintiano 54 Little Phoebe 48 Martiño 40 Trimm Trabb 37 Chick Rock 22 Noedelhap 22 Absinthe 19 Apate 19 Uomi 14 Lentekriebel 14 Strobe! 13 xVeerle 10 Zubfeya 10 Chicka Little 9 Commendatore 9 Snebbeltje 9 Zeppelin 9 Klaverhap 8 moesasji 7 Lusi 7 Paranoide 7 Turk February 6 Havock 5 Cherry Springs 5 Miekje* 4 .sann 4 Luwte 4 Archont 3 Lev 3 fizzle-fluffy 3 Panopticon 3 Lorelei 2 Quis 3.0 2 mollerator 1 Sarah 1 florisbaas 1 Thomas. 1 leprince 1 |
Maaltijdsalades zijn ook lekker inderdaad (y)
|
ah gelukkig, ik wist geen titel te verzinnen, maar dat hoeft nu ook niet meer!
|
Citaat:
|
:D
|
Waarom ben je eigenlijk verwijderd, lente?
|
Meh. Ik moet nog echt studeren, maar ik heb ZO hard geen zin.
|
Omdat ik al 10 jaar onder hetzelfde account dingen postte en nouja, privacy dingen enzo. Er zijn mensen irl die misschien wel mijn forumnaam wisten, maar van wie ik het niet prettig zou vinden als ze ál die dingen van mij zouden lezen.
|
Mijn blindedarm is gewoon tien jaar na zijn overlijden mij nog even gaan pesten vanaf gene zijde :eek:
|
Wat eigenlijk niet meer betekent dan dat één van de littekens ontstoken is :D
|
Londen was leuk :cool:
|
Citaat:
|
Jeetje, de tweede persoon in mijn vriendengroep heeft zojuist laten weten dat ze gaat trouwen. Opeens begint het :o
|
Goeiemorgen. Ik hoop dat mijn maag zich vandaag wat beter gedraagt dan gisteren :Y
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Vroege dienst en dit soort weer. Wee mij.
|
Maar dan ben je vanmiddag toch vrij?
|
Nee, ik doe niet aan ziek zijn :O maar ik had hoofdpijn en ik was constant misselijk en heul moe, maar vandaag ben ik niet misselijk. Ik heb wel hoofdpijn, maar daar hebben ze pijnstillers voor uit gevonden (Y)
|
Misselijk is ook heel naar en je kan er geen pilletje tegen nemen :( Fijn dat je je nu in ieder geval iets beter voelt!
|
Oke, ik moet nu ook maar naar stage gaan. An die arbeit! Tschüss!
|
Citaat:
En vandaag moet ik tot een uur of zes, ben dan ook half negen begonnen, in verband met een paar tours die ik moet geven vanmiddag :( |
Ik heb zin in de wedstrijd vanavond :o
|
Citaat:
|
hoooh jongens :D ik vind het zo spannend
http://dl.dropbox.com/u/7521556/Oper...%20Rusalka.jpg mocht iemand het leuk vinden dan ben je natuurlijk van harte welkom om mijn eerste echte opdracht buiten school te komen bekijken. Ookal zing ik maar vijf woorden :D |
*O* Ik heb nog een hardloopshirt erbij! :D
|
"De NS heeft na het treinongeluk in Amsterdam eind april valse schadeclaims ontvangen. Zo claimde een reiziger een Stradivariusviool en beweerde een ander dat ze door het ongeluk een belangrijke modellenwedstrijd had gemist. De iPad was het meest geclaimde voorwerp, meldt een woordvoerder.
Degenen die daadwerkelijk in de trein zaten hoeven zich geen zorgen te maken."We hebben de slachtoffers allemaal gewoon uitbetaald", licht de zegsman toe. Bij twijfelgevallen, dus niet de overduidelijke sjoemelaars, wordt 'zonder meer' uitbetaald." :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat het om de baas gaat die een Stradivarius claimt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pillen voor alles *o*
|
Mijn tante krijgt inderdaad ook pillen tegen misselijkheid. Volgens haar werken ze niet zo heel erg goed though :O
|
Citaat:
|
Pillen voor misselijkheid zijn op zich ook vooral bedoeld om te zorgen dat je pillen voor levensredding binnenhoudt. Het misselijke gevoel wordt er nauwelijks minder van, ze voorkomen vooral dat je overgeeft.
|
Citaat:
|
Hm, zou Duitsland de EK-finale kunnen winnen van Spanje? Wat jullie? Nederland wordt in mijn voorspelling uitgeschakeld door Spanje (AGAIN.)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee als Spanje nog een keer wint, word ik echt gek.
|
Het zal me eigenlijk een zorg zijn, als er maar smulvoetbal te zien is. Als ik daarvoor bij Kroatië, Spanje of Duitsland moet zijn, soit *o*
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
De poulewedstrijd tegen Duitsland kun je sowieso op je buik schrijven trouwens :o |
Citaat:
Ik denk stiekem wel dat Duitsland gaan winnen in de poulewedstrijd, maar ik ben natuurlijk voor Nederland, unlike NSB'ers zoals jij! |
Citaat:
Tuurlijk winnen ze :o binnenkort ook weer tijd voor de Ek ava's *o* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |